I'm your National Anthem.

18:50

Hej.

Dzisiejsze zdjęcia są wykonane w scenerii, którą naprawdę lubię. Zawsze daje mi mnóstwo inspiracji i sprawia wrażenie spokoju. Pokazywałam zdjęcia w tamtym miejscu już kiedyś, a mimo to dalej je uwielbiam. 

Dziś połączyłam genialny żółty sweter, który jest duży i bardzo przytulny, do niego zwykłą białą mgiełkę i luźniejsze jeansy. Buty w musztardowym kolorze i komin w kolorze pudrowego różu. :) Pogoda jest naprawdę świetna jak na styczeń, więc wychodzenie w samym swetrze na dwór nie sprawia większych problemów. ;) 

Red, white, blue is in the sky
Summer's in the air and baby
Heaven's in your eyes
I'm your National Anthem

Powyższy fragment jest z piosenki Lany Del Rey - National Anthem. Ubóstwiam tę piosenkę i nigdy mi się nie nudzi. Napawa mnie wspaniałym uczuciem, nie mam pojęcia dlaczego i jak, ale jest naprawdę świetna. ;) 





   
Spodnie - Levi's // Buty - Timberland // Sweter - Mango 

Pozdrawiam, Vic. 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetne miejsce :) Uwielbiam Lanę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest coś w tej całej scenerii co wzbudza we mnie niesamowitą melancholię.
    A Wikisia jak zwykle śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne buciki :)
    http://paaulina-paaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny sweterek ale lepszy by był bez sznurka ;)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit!I jakie masz ładne włosy :(

    http://aurophobia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram