So Cold // Dark colours & Gold.

18:39

Hej. 

Najpierw standardowo o pogodzie: spadł śnieg. Niestety dużo śniegu i na moje nieszczęście jest niesamowicie zimno. Dzisiaj musiałam opuścić kilka razy dom i to było straszne. Oczywiście zima pięknie wygląda - za oknem. Zdecydowanie mój organizm nie będzie chciał się przyzwyczaić do aktualnej pogody. ;) 

Mimo wszystko, czego się nie robi w ramach hobby! Dlatego też zmobilizowałam się do wyjścia na dwór i zrobienia zdjęć. Łatwo nie było, ale cóż... coś za coś. :)  Na zdjęciach są widoczne płatki śniegu, ale nie jestem w stanie tego uniknąć. :) 

Dziś zestaw typowo zimowy. Granatowy płaszczyk ze złotymi guzikami połączyłam z woskowanymi spodniami w kolorze butelkowej zieleni. Do tego kremowa bluzka, której niestety nie byłam w stanie pokazać w pełnej okazałości, bo chyba bym zamarzła - dosłownie. Trochę złotych detali. Bardzo polubiłam połączenie bransoletek, które można zobaczyć poniżej. Wszystko utrzymane raczej w ciemnych kolorach - z wyjątkiem bluzki i butów oczywiście. :)












Płaszczyk - Zara // Spodnie - Zara // Bluzka - Solar // Buty - Timberland // Torebka - Zara // Biżuteria - H&M, Stradivarius, katherine.pl, no name

Pozdrawiam, Vic.

You Might Also Like

27 komentarze

  1. http://modziuchy.blogspot.com/
    ____________________________
    Śliczna biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog i cudowne zdjęcia *.*

    http://hey-hug-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O.O Świetne żdjęcia, pozdrów fotografa :D xD
    Ja już obserwuje i licze na rewanżyk oczywiście :D
    http://dogon-mnie-jesli-potrafisz.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorks za mały pojazd, ale się nie powstrzymam.
    Bez włosów wyglądałabyś jak Justin Bieber. Serio.
    I to nie jest hejt.
    To prawda.
    I szczerość.
    Ba dum tsss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy sie mam załamać czy polać ze śmiechu. :D

      Usuń
  5. Masz prześliczne włosy! Naprawdę! Zazdroszczę Ci ich odcieniu :) Ta torebka jest śliczna. W każdej stylizacji na Twoim blogu wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, dziekuje. :) ja natomiast myślę, że kolor mógłby być lepszy, ale nie narzekam. W sumie jest naturalny, więc nie jest najgorzej. :)

      Usuń
  6. Piękny outfit ♥
    A za takie włosy można zabić!
    I te oczy cud, miód :*
    (zero lizusostwa)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja :)
    Strasznie podoba mi się podoba bransoletka z serduszkiem :D

    in--my-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za komentarz :)
    świetna stylizacja ;)
    bardzo przyjemnie tu u Ciebie :)
    + jasne, daj znać jak się dodasz, a na pewno zrobię to samo ;)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw :)
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice outfit! Love your style! You look genius! Love your outfit!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny masz płaszczyk i buty :)
    poklikasz w linki w ost. poście i bannery po prawej? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja nienawidzę zimy :3
    Śliczne zdjęcia ! *,*
    Buziaki <3 ! Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy post ;) świetna stylizacja ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog super ;)
    jeżeli mój blog Ci się spodoba to może go zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    pozdrawiam ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :>
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny plaszczyk:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz,cudowna stylizacja!
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za miły komentarz! :3
    Ty również jesteś śliczna. *,*
    Bardzo fajny blog, szkoda, że tak niewielu obserwatorów, ale wierzę, że z czasem przybędzie ich 1000 razy tyle. :>
    Pozdrawiam, buziaki. ♥

    werooni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne spodnie;) i ta aura ZIMAA!! Super;)


    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram