Spring is coming. // International Women's Day.

18:55

Hej. 

Dzisiejszy Dzień Kobiet przypadł na cudowną pogodę. Świeciło piękne słońce, nie było nieprzyjemnego wiatru i naprawdę można było poczuć nadchodzącą wiosnę. Mam wielką nadzieje, że śnieg nas nie zaskoczy. :) 
Co do Dnia Kobiet to chciałabym każdej z Was / nas życzyć wszystkiego co najlepsze. Szczególnie, żeby każdy dzień był powodem do radości. 

Dziś z tego powodu, że jestem bardzo zainspirowana wiosną, postanowiłam ubrać coś jasnego i pastelowego. To spora odskocznia od stonowanych, zimowych kolorów, do których i tak będę namiętnie powracać - minimalizm przede wszystkim. W tym zestawie też nie chciałam zbytnio przesadzać, więc założyłam najzwyklejszy kawowy sweter, błękitną ramoneskę oraz spodnie w pięknych pastelowych wzorach, które pogrubiają nogi na poziomie zaawansowanym. ;) Co do butów to nareszcie ubrałam ulubione baleriny w kolorze pięknego pudrowym różu. Natomiast w pospiechu wyciągnęłam zielono-niebieską torebkę, która ma już kilka dobrych lat, a mimo to jest nadal jednym z moich numerów jeden. ;) 







Spodnie, Kurtka, Torebka, Sweter - Zara // Buty - Wojas 

Pozdrawiam, Vic. 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Świetny strój :))
    Dzięki i wzajemnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja. pierwsze zdjęcie bardzo ładne : )) i piękne włosy!

    Zaobserwowałam, może zrobisz to samo? ; 3
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz boskie włosy :D bardzo uroczo wyglądasz tym zestawieniu :)
    ................. ZAPRASZAM !! :)
    http://dior-pas-pour-moi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A majtki jakiej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam prosbe odnosnie kurtki. Moglabys napisac w jakim rozmiarze ja masz? Bardzo ladnie Ci lezy, a ja zastanawiam sie nad zakupem jej i ta informacja bylaby mi pomocna w doborze odpowiedniego dla siebie. Widze, ze jestesmy podopbnie szczuple. Podejrzewam, ze masz S-ke, zgadlam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie jeżeli o tę kurtkę chodzi to mam XS, ale faktycznie świetnie leży i jest generalnie dobrze wykonana :)

      Usuń

Popular Posts

instagram