The Forest // Chillout look.

22:05

Hej. 

Ostatnie dni definitywnie sprawiają, że czuję się lepiej. Właściwie nigdy wcześniej nie doceniałam aż tak wiosny jak robię to aktualnie. To chyba pora roku, która najbardziej sprzyja ludziom - przynajmniej dotychczasowy jej stan. Z nieznanych mi powodów mam wrażenie, że wraz z rozwijającym się światem doceniam bardziej te piękne dni. 
Wiosna budzi we mnie wewnętrzne dziecko i pozwala cieszyć się z tak błahych spraw, które jak już kiedyś pisałam - dają mi spełnienie oraz szczęście. 

 Drugą częścią tej jakże "głębokiej" notki, jest zupełnie wyluzowany i nieformalny strój. Nie oczekujmy zobowiązującego zestawu przy wyjściu na spacer do lasu - chociaż mój fotograf i tak przełamuje stereotypy.
Kiedyś pisałam Wam, że wyciągam kalosze z pudełka i rozpoczynam na nie sezon. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że będą aż tak przydatne. Oczywiście nie - nie chadzam sobie do lasu w butach do których głęboko wzdychałam, po prostu sam motyw zdjęć w lesie skojarzył mi się od razu z nimi. ;) 
Do nich ubrałam po prostu luźny sweter, ulubione jeansy i zwykły biały podkoszulek. Jakaś minimalistyczna czerwona bransoletka, aby dodać nieco uroku i właściwie to wszystko. 









Kalosze - Hunter // Spodnie - Levi's // Sweter - C&A // Bransoletka - Apart

Love, Vic. 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Kto jest twoim fotografem sliczne zdjecia i ślkczna ty :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :)
    Zazdroszczę Ci tych włosów :3

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie sliczne wloski, oddaj ;*

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaż fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram