Easy Recipe // Pancakes

18:47

Hej.


Dziś dla odmiany chciałabym podzielić się z Wami banalnym pomysłem, na szybką oraz smaczną przekąskę. Jakiś czas temu, długo szukałam prostego przepisu na amerykańskie pancakes. Byłam chyba na każdej możliwej stronie kulinarnej, aż w końcu znalazłam to czego szukałam. Porcje jednak wychodziły dość duże, więc zmodyfikowałam przepis i dodałam kilka składników. 
Do zrobienia ich potrzebujecie zaledwie:
  • 1 szklankę mąki tortowej,
  • 1 jajko,
  • 3/4 szklanki mleka,
  • 50g margaryny (bądź masła),
  • 1/5 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • 2 łyżki cukru,
  • szczyptę soli.
    *ewentualnie cynamon i miód*




1. Mąkę należy przesiać, dodać do niej proszek do pieczenia, sól oraz cukier. Ja dodaję również łyżeczkę cynamonu do smaku i łyżkę miodu, ale to wedle uznania.
2. Margarynę rozpuścić, po czym połączyć ją z roztrzepanym jajkiem i mlekiem. 
3. Scalić wszystkie składniki ze sobą i piec na patelni bez oleju. 

Pancakes dobrze smakują z owocami, syropem klonowym, nutellą bądź masłem orzechowym. Tak naprawdę można je łączyć wedle gustu, bo raczej ze wszystkim są pyszne. :) 





Mam nadzieję, że będą Wam smakować i koniecznie dajcie znać, czy takie wpisy przypadają Wam do gustu. Myślę, że to fajna "odskocznia" od monotonności, którą zaczynam przełamywać.

Love, Vic.  

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Hmmm.... mówisz pancakes... ja mówię racuchy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbuję ten przepis jutro na śniadanie!

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam do mnie: http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj narobiłaś mi smaku na noc ... :( śliczne zdjęcia

    zapraszam do mnie - RevEvelyn
    http://revevelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha xD Na pewno skorzystam z przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilą je zrobiłam, właśnie je zajadam. Dziękuję za przepis:*
    http://polina-faschion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wygląda ;d


    jurkowa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie wyglądają! *.* Koniecznie muszę wypróbować przepis ;3

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bosko ! koniecznie muszę je zrobić ale najpierw skoczyć do biedronki xD obserwuję i liczę na rewanż
    http://ourworldandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ! Mam do Ciebie wielką prośbę. Czy mogłabyś ściągnąć na swój telefon grę : Bubble Jet Raider ? Bardzo byś mi pomogła w konkursie. W komentarzu pod tą grą wpisz mój nick : xpleasantly. Jakbyś mogła to powiedz o tym swoim znajomym. Pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy mi wyjdą takie smakowite jak tobie, ale się postaram :3 Mam teraz taaaakiego smaaaka! ♥
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale dawno nie jadłam naleśników...

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaa jakie pysznosci. Muszę zrobić! :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram