Love spending time with family // Barbecue time!

18:53

Hej. 

Pogoda ostatnimi czasy się popsuła, ale myślami wracam do słonecznej soboty i cudownego czasu, typowo majowego. Niestety nie można tego powiedzieć o aktualnym.
W ciągu maja staram się nie nudzić i choć trochę docenić ten miesiąc. Przyznam, że plany jak na razie mam dość aktywne co z resztą bardzo mnie cieszy. 

Aktualnie raczej nie mam ochoty siedzieć w szkole, bo bądźmy szczerzy - kto chce męczyć się w ławce, kiedy za oknem jest piękna pogoda? ;) 
Na szczęście jeszcze jakieś 13 dni, potem natomiast wyjeżdżam na tzw. Zieloną Szkołę, do Bułgarii. Raczej cieszy mnie ten wyjazd i mam nadzieję, że będzie to świetny czas z przyjaciółmi.

W maju zazwyczaj rozpoczyna się w moim domu sezon na grill i bardzo to lubię. Nie mam pojęcia co na to wpływa, ale posiłki przyrządzane w taki sposób oraz spędzanie tak czasu z najbliższymi zawsze wydaje mi się w jakimś sensie klimatyczne. Jest to jedna z moich ulubionych cech lata i wiosny. 







Pozdrawiam, Vic. 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. U nie dzisiaj zimno i deszczowo :(
    Zazdroszczę Bułgarii :3
    Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie jutro lecę do Polski po roku w Kanadzie i mam nadzieję, że będzie ciepło, bo tutaj snieg roztopił się dosłownie miesiąc temu ;p

    Zapraszam do mnie na bloga i do głosowania na filmik: http://www.undertwenty.pl/pl/konkurs/moja-pasja-to-moja-pewnosc-siebie/1/film/272

    chocolate0monser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu genialne zdjęcia, zadziwiające że są aż tak zaj*biste *-* hahah ♥ http://hardtoofacereality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram