Easy Recipes // Tart with strawberries

22:15

Hej. 


Spędzanie czasu w kuchni sprawia mi nieznany jak dotąd stan spełnienia, ale też daję trochę śmiechu i radości - jeżeli wszystko idzie po mojej myśli oczywiście. Należę jednak do osób, które kombinują jak tylko mogą i zazwyczaj dodają sobie tym tylko więcej pracy. Jeśli jednak o gotowanie / pieczenie chodzi to staram się nie tworzyć niezwykle skomplikowanych posiłków i idę zazwyczaj na łatwiznę. Z czasem zauważyłam, że nie trzeba wymyślnych składników żeby zrobić coś naprawdę dobrego i zdarza się, że proste potrawy smakują lepiej. :) Dlatego też całkiem możliwe, że zapoczątkowałam nową serię wpisów na blogu "Easy Recipe". 

Tym razem przeglądając blog www.makelifeeasier.pl natknęłam się na banalny przepis na tartę z kremem z białej czekolady oraz serka mascarpone z dodatkiem truskawek. Tarta wyszła naprawdę smaczna, a składniki dostaniemy w praktycznie każdym sklepie. :)

Do ciasta potrzebujemy:
  • 150g mąki 
  • 30g cukru
  • 125g masła 
  • 1 łyżkę wody

Do kremu:
  • 250g serka mascarpone
  • 1 tabliczkę białej czekolady
  • truskawki (myślę, że ilość można dobrać wedle uznania) 




1. Przesiewamy mąkę, następnie dodajemy pokrojone masło, cukier i łyżkę wody, po czym ugniatamy ciasto i wsadzamy je na 30 min. do zamrażalnika.

2. Po wyciągnięciu ciasta, nakładamy je na natłuszczoną formę, po czym nakłuwamy lekko np. widelcem i wsadzamy do wcześniej nagrzanego do 180 stopni piekarnika na 25 - 30 min. 


3. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej i odstawiamy do wystygnięcia. Kolejno mieszamy ją delikatnie z serkiem, tak by konsystencja była jednolita. Krem chłodzimy w lodówce bądź zamrażalniku przez ok. 1h. Następnie rozsmarowujemy go na spodzie ciasta i nakładamy truskawki. 





 Mam nadzieję, że przepis dla niektórych był chociaż trochę przydatny. :)

Love, Vic.  

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ja wczoraj robiłam ciasto truskawkowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jest totalnym antytalenciem jeśli chodzi o gotowanie!
    Zapraszam na nowy post!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam. Moja mama robi taki ale jeszcze górę zalewa galaretką truskawkową


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smacznie to wygląda! Ja nie sądze, by mi się udało. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pysznie na pewno zrobię ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny świetny post. Prowadzisz bardzo dobrego bloga. *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty!

    Czy mogłabyś kliknąć w baner CHOIES na moim blogu?
    Odwdzięczę się obserwacją :)
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram