Vicky loves talking // Relax

20:19

Hej. 


Minimalnie dziwi mnie fakt, że bardziej opaliłam się w ciągu 2 - 3 godzin na działce, niż podczas dwunastodniowego pobytu w Bułgarii. Jednak takich warunków się nie wybiera. ;) 
Tak naprawdę odkąd wróciłam pogoda jest świetna i spełnia wszystkie moje oczekiwania. Jest co prawda niesamowicie upalnie, ale czuje lato i słońce bardzo poprawia moje samopoczucie. 
Dzisiejszy dzień właściwie spędziłam skupiając się na odpoczynku i wykorzystaniu tej pogody. 
Przypomniałam sobie dlaczego tak bardzo kocham ten letni okres i zdecydowanie jest to między innymi za sprawą wszystkich owoców. Nie ukrywajmy, że truskawki z lutego różnią się smakiem od tych z czerwca. Mam nadzieję, że taki czas utrzyma się jak najdłużej, bo przyznam, że nie kusi mnie oferta chodzenia do szkoły podczas, gdy za oknem jest lato w pełni. 











Właściwie rok szkolny kończy się za niecałe trzy tygodnie (przynajmniej w Polsce), a mnie w tym wszystkim przeraża tylko jeden, drobny fakt, że życie leci nieubłaganie szybko. Rok za rokiem i nawet nie zauważę, kiedy będzie trzeba zastanowić się co zrobić w życiu i jakie kierunki wybrać, bo jeśli mam być szczera nie mam na siebie oryginalnego pomysłu. Liczę najzwyczajniej, że pewnego dnia się obudzę i będę wiedziała co dalej robić, chociaż prawda jest chyba bardziej bolesna. ;) 

Love, Vic. 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia. Ja za to jestem blada jak ściana i ogólnie ciężko mi się opalić.
    Fakt, czas leci niesamowicie szybko... pamiętam jak szłam do pierwszej liceum, a teraz muszę wybierać studia, bo już skończyłam szkołę... ehh. Pozdrawiam! :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham upały i słońce, więc nie narzekam! Ech, również nie wiem co mam robić w życiu i nie mam pomysłu. Zobaczymy, jak to się ułoży, myślałam o czymś związanym z językami, ponieważ lubię się ich uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tak miałam w zeszłym roku ,że podczas pobytu w bułgarii nie do końca się opaliłam

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna :)
    Wpadniesz? niktniezabierzemarzen.blogspot.com
    a może popytasz? ask.fm/grzecznajakaniolek

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwierz że ja też się w tyle u moich dziadkow na wiosce opaliłam w czasie 1,5 h *o*
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi,

    Lovely post! Lurvv your blog..looks amazing! <3

    Check out my latest post:
    http://thatgirlfromcolombo.blogspot.com/2014/06/birthday-wish-list-coco-fashion.html


    would you like to follow each other on GFC & Bloglovin?

    Follow me & I'll follow you back.. x

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam arbuzy ♥ przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny czarny top, arbuzy podczas upałów są niezastąpione:))

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram