Easy Recipes // Blueberry muffins

20:11

Hej.


Moja blogowa motywacja znika z powodu wielkiego, wakacyjnego rozleniwienia. Kilka godzin temu wyszło słońce, jednak poprzednie dni były dla mnie masakrą z powodu bólu głowy - życie meteoropaty potrafi być ciężkie. ;) 
Jak niejednokrotnie wspominałam, lubię poeksperymentować z przepisami, a szczególnie teraz kiedy mam tak wiele czasu wolnego. Tym razem pokażę Wam zmodyfikowany przeze mnie przepis na muffiny z konfiturą jagodową. Oczywiście nie wykracza on poza umiejętności kulinarne przedszkolaka, bo obawiam się, że przy bardziej skomplikowanym łączeniu składników mogłabym przykładowo spalić kuchnię. Przepisów na muffiny są dosłownie miliony, jednak ten kwalifikuje się do tych nieskomplikowanych i powszechnie znanych. 

  • 300g mąki pszennej,
  • 200ml mleka,
  • 2 jajka,
  • 100ml oleju,
  • 100ml płynnego miodu
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 2 łyżki cukru (ja użyłam trzcinowego)
  • konfiturę jagodową / borówki 








1. Połączyć suche składniki. Następnie lekko roztrzepać jajka i dodać mleko, olej i miód. Wymieszać zawartości obu pojemników. W międzyczasie piekarnik nagrzać do 180 stopni.

2. Do papilotek / form na muffiny nałożyć ciasta na sam spód, następnie konfitury / borówek (ok. pół małej łyżeczki do jednego) i dodać ciasta do 4/5 wysokości papilotki. 
Piec przez ok. 25 minut.  



Jak już wyżej wspomniałam: nie jest to zbyt wyszukany przepis, ale nie wymaga umiejętności kulinarnych, a jest dobrą i szybką przekąską.

P.S. Kolejny wpis będzie odpowiedzią na Wasze różne pytania, więc jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć to dajcie znać. :)

 Love, Vic. 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

instagram