My point of view on fashion // Little white dress

20:27

Hej.


Po dzisiejszych zdjęciach nauczyłam się np.:
  • naiwnym jest wchodzenie w krótkiej sukience w tak wysoką trawę,
  • powinnam zacząć obcinać tasiemki od ubrań, 
  • nie wyniosłam z dzieciństwa umiejętności zawiązywania balonów.
Niewiele więcej mogę napisać w dzisiejszym poście, poza tym, że zawsze chciałam zrobić milion zdjęć w takiej właśnie scenerii z balonami. Prawdę powiedziawszy nie wiem czy spełniłam własne oczekiwania wobec tej sesji, ale ogół wydał mi się dość zadowalający.

Co do sukienki (niewiele więcej widać na zdjęciach, więc zostanę przy niej) pokazywałam Wam ją już dawno temu, ale jeszcze nigdy na sobie. Myślę, że po dobraniu odpowiedniego obuwia, śmiało mogę powiedzieć, że wyglądałoby to elegancko. 









Sukienka - Zara

Love, Vic.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :)

    http://natalia-nataaliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram