Vicky loves talking // Q&A

21:59

Hej.

Co pewien okres czasu budzi się we mnie krzta pomysłowości i postanawiam odpowiedzieć na kilka Waszych pytań do mnie. Niektóre z poniższych należą do pomysłów na wpisy, które dostałam od Was, jednak stwierdziłam, że jest to temat, na który zbyt mało mam do powiedzenia i przekształciłam to na pytania. 

1. Jak dbasz o swoje włosy?
Z czystym sercem przyznam, że jeśli o włosy chodzi to nie wysilam się zbytnio. Zazwyczaj kończy się na tym, że myje ja pierwszym lepszym szamponem, który mam pod ręką, jednak staram się co jakiś czas zmieniać jego rodzaj. O ile się nie mylę, to w "Ulubieńcach kwietnia" pojawiła się odżywka z olejkiem arganowym, której zazwyczaj używam. Raz na jakiś czas (czyt. jeśli sobie przypomnę) w wilgotne włosy wcieram serum nabłyszczające z L'Oreal, które sprawia, że moje włosy są dość sypkie i nie muszę się martwić, że przykładowo w ciągu godziny zmienią swój "kształt" (naprawdę nie mam pojęcia jak inaczej to opisać). 
Jednak dość ważny jest fakt, że unikam suszarek, prostownic czy lokówek. Żyjąc w "Krainie Wiecznie Prostych Włosów" nie ma potrzeby, aby używać prostownicy, tak naprawdę wystarczy tylko szczotka. :D 

2. Co Cię inspiruje?
Jeśli o blog chodzi to czasem inspirują mnie inne blogerki, jednak tu z naciskiem na "inspirują", ponieważ nie kopiuje nikogo (tak mi się przynajmniej wydaje). Wyznaję zasadę, że aby zaistnieć w blogosferze, nie ma miejsca na powtarzanie cudzych sukcesów, trzeba obrać własną drogę, aby cokolwiek osiągnąć. Oczywiście czasem wymyślam coś sama, czasem Wy mi pomagacie. Przyznam, że portale społecznościowe też odgrywają dużą role.
 
3. Jakie są Twoje życiowe cele?
Patrząc na to z perspektywy "wymarzona praca" to naprawdę nie mam pojęcia, jednak marzy mi się praca redaktora w magazynie, bądź projektanta wnętrz. Natomiast, jeśli mowa o najbliższej przyszłości to chciałabym w końcu dokonać remontu swoich czterech kątów i spędzić resztę wakacji jak najlepiej. 
Nie ukrywam, że będę dążyć, aby blog bardziej się rozpowszechnił i by mógł wiązać się jak najbardziej z moją przyszłością. Z czasem łatwo się przywiązać do kawałka przestrzeni internetowej. ;) 

4. Jakie zasady stawiasz sobie w życiu? 
Szczerze, to trudne pytanie, jednak jest ich na pewno kilka. Przykładowo:
  •  nie zwracam uwagi na krytykę, która na pierwszy rzut oka jest czystym pożywieniem dla hejterów, 
  • wykluczam ze swojego życia rzeczy, które powodują smutek lub czynią moje życie cięższym,
  • uważam, że życie nie jest jednolite i dlatego są sytuacje gorsze oraz lepsze, które nieustannie się ze sobą mieszają, więc trzeba cieszyć się chwilą i tym co nas otacza, a przede wszystkim pamiętać, że zawsze może być gorzej, ;)
  • staram się być zdyscyplinowana i nie tracić czasu na marne oraz trzymać się postanowień, jednak czasem tylko się "staram".

5. Jakie są rzeczy bez których ciężko Ci funkcjonować?  
Nie ukrywajmy, że życie w XXIw. sprawia, że ciężko obejść się bez przykładowo internetu, telefonu, jednak podczas niewyjaśnionej katastrofy na miarę światową, przez którą te wszystkie rzeczy byłyby bezużyteczne, nie mogłabym funkcjonować bez rodziny czy przyjaciół, lub najzwyczajniej najprostszych rzeczy.




Love, Vic.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

instagram