New in!

18:01

Hej.

Ten tydzień był pełen zapracowanych dni, więc dopiero teraz znalazłam chwilę wytchnienia, by do Was napisać. Pogoda dziś jest cudowna i mimo, że temperatura nie daje za wygraną - czuję się świetnie! ;)

Długo myślałam, czy nie poczekać z tym wpisem do końca wakacji, jednak stwierdziłam, że nie mam w planach większych zakupów odzieży / akcesorii. 
Chyba zaczynam wyposażać szafę w jesienne ubrania czy dodatki i to co tu zobaczycie ma małe powiązanie z pogodą za oknem. Z kolorami też raczej nie zaszalałam, ale tym razem możecie mi wierzyć - jest to czysty przypadek. ;)

Gdybym zrobiła osobny wpis "Jesienne Must Have" na pewno pojawiłyby się trampki slip-on; botki za kostkę; gruby, dzianiniowy sweter w białym kolorze i woskowane spodnie, które planowałam kupić od dawien dawna. Czyli tak właściwie większość rzeczy mogę już skreślić z listy. Poluję jeszcze na kilka rzeczy, ale o tym kiedy indziej. :) 





Love, Vic.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. wszystko jest świetne!


    ________
    ps. a u mnie? same pyszności na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruby, biały sweter mam w swojej liście zakupów na jesień/zimę. Trampki w stylu slip-on również, ale poszukuję czarnych albo białych. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć odpowiednich :/ Botki za kostkę i z taką gumką właśnie sobie kupiłam! Dodatkowo są na platformie i jestem w nich mega wysoka haha! Świetne te rzeczy kupiłaś!

    Zapraszam ♥ inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, nie martw się - ja też dodaję sobie tymi butami kilka centymetrów :D

      dziękuję :*

      Usuń
  3. daj ta torbe z panda <3

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten biały sweter! *-* Tez muszę sobie taki kupić,w prawdzie nie na tą porę roku,ale przyda sie za kilka miesiecy,hhaa! ^^
    Swietny jest ten plecak! Też w sumie musiałabym sobie jakiś kupić na nowy rok szkolny,w ogóle muszę kupić dużo rzeczy,bo jeszcze nic nie mam do szkoły XD


    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram