Pamukkale!

12:32


Hej.

Nareszcie wróciłam!
 Niestety będąc w Turcji dodanie postu graniczyłoby z cudem, więc stwierdziłam, że poczekam. Przyznam, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym krajem i będę z uśmiechem na twarzy wspominać każdą chwile tam spędzoną. :)

 Niedawno miałam okazję jechać na wycieczkę do Pamukkale, sławnego na miarę światową. Wyszukiwarka pomoże Wam dokładnie zlokalizować to miejsce i opisać je w bardziej ambitny sposób niż ja, jednak naprawdę jest tam cudownie! 
Bajkowe tarasy wapienne i ruiny miasta mają swój charakter, dlatego przyciągają turystów... miliony turystów. Przyznam, że ludzi był wręcz ogrom i nie byłam w stanie uchwycić tego miejsca w pełnej okazałości. ;) 












"Behind the scenes" :D

 

Jeśli dokładniej się przyjrzycie straciłam gdzieś 15cm włosów i przyznam, że początkowo byłam załamana, jednak teraz widzę to w jak najbardziej pozytywnym świetle! Myślę, że to zmiana na plus. ;)
 
P.s. Mam rozumieć, że ruszamy z serią "Back to school"? :)

Love, Vic.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. prześliczna sukienka ;3

    zapraszam do mnie na --> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia. Kocham Turcję.
    Rusz z BTS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :)) Ja na Pamukkale nie pojechałam, głównie dlatego, że od mojego hotelu było tam aż 8 godzin drogi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Kochanie! Dokładnie tyle tam jechałam :D

      Usuń
  4. świetne zdjęcia :) wakacje były udane widzę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jakie widoki. Jestem zakochana *.*

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne widoki ty z resztą też :D

    ewuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram