Autumn / Winter Must Have

23:06

Hej.

Zawsze w momencie kiedy rozpoczyna się jesień/wiosna łapie mnie dziwny rodzaj przeziębienia, który niesamowicie daje się we znaki. Trwa ono może 3 - 4 dni, ale wówczas moja chęć do życia jest naprawdę znikoma. 

Dlatego, aby nie straszyć Was zdjęciami przedstawiającymi moją osobę, pokażę Wam rzeczy, które chciałabym nabyć na sezon jesienny/zimowy lub tymi, które już goszczą w mojej garderobie i są niezbędne do przetrwania tych pór roku. Z czystym sercem przyznam - niesamowicie je polubiłam. ;)

1. Możliwe, że moja nieoczekiwana sympatia do jesieni pojawiła się dzięki swetrom. Naprawdę je pokochałam i mam nadzieję, że do mojej kolekcji dołączy jeszcze kilka z nich. :)

H&M // Zara // Topshop //Mango


2. Problem moich spódnic polega na tym, że są za krótkie by przykładowo pójść w nich do szkoły lub z każdym krokiem są kilka niebezpiecznych centymetrów wyżej i cały komfort znika. Przyznam, że naprawdę lubię ten rodzaj odzieży, więc zaopatrzenie się w jakiś nowy model powinno wyjść na korzyść. ;)

H&M // Zara // Topshop

3. Jeśli o płaszcze chodzi, to mam już swój w pełni idealny z zeszłego sezonu, jednak na widok niektórych z aktualnych kolekcji popadłam w obłęd.
Marynarek natomiast zawsze mi brakowało i chyba aktualnie nie mam w swojej szafie ani jednej. Zawsze są jakimś ciekawszym dopełnieniem stroju i dodadzą chociaż trochę elegancji, więc może najwyższy czas takową nabyć - bez bicia przyznam, że najbardziej kusi mnie cekinowy model (jeden z poniższych). ;)

Zara // Mango

4. Na brak obuwia też nie będę narzekać i nie mówię, że mam wiele par na jesień/zimę - po prostu są 2; 3 ulubione, które zdecydowanie zastępują mi wszystkie inne.
Jednak kiedy przeglądam strony sklepów, zawsze zaglądam w zakładki z wysokimi butami i nie mogłam się powstrzymać by takich Wam tu nie pokazać. Jedne są przeze mnie szczególnie umiłowane. :)
Poszukuję również dużej, pojemnej torebki i cóż... Jest w czym wybierać (na szkodę moich oszczędności!).

Zara // Mango

Przy okazji... Możecie już mieć mnie dość, że wszem i wobec nawijam o tym, że preferuję proste zestawienia ubrań, ale zebrałam te, w których najzwyczajniej nie chodzę, i wystawiłam je na vinted.pl (klik!). Jeśli jesteście czymś zainteresowani dajcie znać i spodziewajcie się, że niedługo znów będę coś wystawiać! ;)

Love, Vic. 



You Might Also Like

10 komentarze

  1. śliczności

    ______________________
    a u mnie?
    MacDonald chips w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy, masz fajny gust, sama niektóre z tych rzeczy kupiłabym do swojej szafy :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi szczególnie wpadł w oko pierwszy płaszcz, bo cekinowy jednak nie byłby dla mnie zbyt użyteczny.
    Ciągle mam ochotę coś zmieniać w swojej szafie, ale wiadomo pieniądze mają kiedyś swój koniec :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh maja, zwłaszcza jeśli jest milion innych, ważniejszych wydatków. :D

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swetry i spódniczki są świetne :)

    http://weronikamat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię właśnie takie jesienne ubrania, świetne są! :) Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterki, botki i ciepłe skarpetki to mój świat. Zimowa dziewczyna ze mnie :)
    Aktualnie muszę się zaopatrzyć w spódnice i sukienki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne płaszcze wybrałaś!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram