Black & White

20:44

Hej.

Chciałabym napisać, że znalazłam chwilę wolnego czasu żeby tu coś stworzyć, jednak tak naprawdę na własne ryzyko wyrwałam się z wiru książek. Nie mam pojęcia jakim cudem, ale mam wrażenie, że 24h na dobę to zdecydowanie za mało, aby wszystkiemu podołać. Nie narzekam jednak, bo o ile mi wiadomo, troszeczkę dodatkowych zajęć jeszcze dojdzie, więc pozytywnym akcentem kończąc: będzie gorzej. 

Bardzo stęskniłam się za ubraniowymi wpisami, mimo że są aż tak powierzchowne i (dla jakiegoś grona) płytkie. Jednak z tego względu, że - tu Was zaskoczę - jestem dziewczyną, to lubię zagłębić się w takowej tematyce. Cieszę się, że z modowego, ten blog zmienił kierunek na coś w stylu lifestyle, ale trochę tego akcentu nie powinno zaszkodzić. :) 

Jeśli ktoś z Was kojarzy mój Lookbook sprzed kilku wpisów, może zauważyć, że niespecjalnie lubię szaleć z kolorami. Przeglądając swoją szafę, zauważam, że nie zawsze tak było i mam mnóstwo kolorowych, wzorzystych rzeczy, których nie potrafię do siebie dobrać.  
Dziś coś niesamowicie codziennego i prostego, bo czegóż się spodziewać po tej klasycznej czerni i bieli? 

Te woskowane spodnie mogłabym nosić codziennie, niezależnie od pogody, z butami jest z resztą podobnie. Jasne swetry pokochałam i coraz częściej je wykorzystuje. 






Spodnie - Zara // Sweter - Massimo Dutti // Buty - Bershka

Czujecie już jesień? ;) 

Love, Vic. 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. moje ulubione zestawienie kolorystyczne ;)

    ________________
    a u mnie?
    nowy fashion na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te spodnie :)
    u mnie z lekcjami,szkoła ciężko :/
    cóż,przynajmniej nie jestem sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny strój i zdjęcia! Szkoda, że na żadnym nie jesteś uśmiechnięta, ale Twój wybór :)
    Super blog, obserwuję! :D

    http://navyapparel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak! Zdecydowanie cieżko mi stworzyć zdjęcia z uśmiechem, mimo ze czasem sie przełamuje. :)

      Dziekuje i pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. Klasyka najlepsza :3
    A spodnie absolutnie genialne, jestem nimi totalnie zauroczona, pora by zawitały w końcu i w mojej szafie xd
    Ale ja nie o tym - gdzie można dorwać taki notatnik we flamingi, jaki widnieje gdzieś kilka postów niżej? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja.

    U nas konkurs do wygrania jedna z pięciu bluz z firmy Oasap.
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :)
    Ciekawy design, podoba mi się :)
    Pozdrawiam ;* http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne stylizacja :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny outfit! Mi najbardziej podobają się właśnie takie połączenia kolorów. W swojej prostocie są właśnie idealne! No i ja nie uważam, że modowa część blogerek jest płytka. Dziewczyny chcą po prostu zainspirować innych, nie chwalą się... Bo takie chwalenie się nie daje im kompletnie żadnej satysfakcji ;)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też siedzę ostatnio w książkach po uszy - ale cóż, biol-chem... ;)
    rzeczywiście świetne są te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo urzekł mnie outfit, ogólnie strasznie fajnie prowadzisz bloga, Twój styl pisania czymś się wyróżnia, śliczne zdjęcia więc obserwuję! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja :) Super spodnie! No i masz piękne włosy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram