Moje sposoby na naukę // Back 2 School.

12:58

Hej.


Niejednokrotnie wspominam, jak ciężko znaleźć upragnioną mobilizację i dyscyplinę, po długiej przerwie od codziennych obowiązków. Staram się stawiać wyznaczone cele i krok po kroku je realizować, począwszy od zwykłej pracy domowej, skończywszy na hobby i zajęciach dodatkowych. 
Pomocne są tu spersonalizowane sposoby na naukę, które nieraz pomagają skupić się na wykonywanej wówczas czynności. 


Po przyjściu ze szkoły proponuję Wam odrobinę odpoczynku, po intensywnym dniu. Pozwólcie sobie na krótką przerwę, jednak nie za długą. Moim zdaniem zwlekanie z zadaniami itd., nie powinno się zbyt długo przeciągać. 
Ja osobiście uwielbiam zaczynać naukę, kiedy na dworze jest jeszcze jasno, po prostu pozytywnie to na mnie wpływa. 


Znalezienie najbardziej komfortowych warunków dla siebie, czasem graniczy z cudem. ;) 
Myślę, że pozostawienie urządzeń mobilnych będzie jak najbardziej pozytywne dla nas. Niektórzy nie wyobrażają sobie nauki bez lecącej muzyki w tle, ja natomiast jestem zdecydowanie przeciwieństwem takich osób i bardzo cenię sobie ciszę i spokój. 

Kiedy już jesteśmy w momencie rozpoczynania nauki, polecam zgromadzenie wielu kolorowych długopisów, zakreślaczy i innych tego typu wynalazków. Rzucające się kolory powinny działać na naszą wyobraźnie i szybsze zapamiętywanie. 
Jeśli o mnie chodzi jest to strzał w dziesiątkę! ;) 

Ważniejsze daty i zadania zapisuje w notatniku, który okazał się być bardzo przydatny. Ewentualnie prace domową w zeszycie/książce zaznaczam małymi, kolorowymi karteczkami. :) 


To by było na tyle, mam nadzieję, że choć trochę powyższe wskazówki okażą się przydatne.
To już ostatni wpis z serii "Back 2 School", chyba, że ktoś z Was ma jeszcze jakiś pomysł. :)

Love, Vic.


You Might Also Like

11 komentarze

  1. Kocham te zdjecia i twoja figure! Porady przydatne glownie ta z urzadzeniami mobilnymi ktore potrafia zabrac wiele czasu! ~emilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* tak! urządzenia mobilne potrafią rozpraszac

      Usuń
  2. Ale ładna Wiki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz cudowne nogi *_*

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))
    Jeśli to nie jest żaden problem, proszę o poklikanie w linki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post, lubie czytać takie posty :3
    Wpadłam na ten blog przez przypadek i się zakochałam jest taki inspirujący <3
    Śliczny design bloga (zazdroszczę)
    Czekam na kolejny pościk.

    Mogę prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? to dla mnie wazne
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam swój notatnik/teczkę, gdzie zapisuję wszystkie projekty, sprawdziany, zadania domowe- bardzo przydatne :D


    zapraszam do siebie i bardzo proszę o poklikanie, jeśli coś Ci się spodoba ;) chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać posty z serii b2school :) Ogólnie to jesteś śliczna i taka chuda :) Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nienawidzę uczyć się wieczorem.
    Ładne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam sposób na naukę :) szybciej zapamiętuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z Tobą :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram