Fall Outfit Ideas

18:56

Hej.

Po kilku próbach zrobienia zdjęć na dworze, jednak zdecydowałam się na wersję, dzięki której gotowałam się w domu, za pomocą okryć wierzchnich. Jesień jest dobrą porą roku, dla osób mojego pokroju, które uwielbiają swetry i szale (których wielkość jest co najmniej równa rozmiarów średniego koca). Nikogo nie powinno dziwić ograniczenie kolorystyczne, ale aktualny czas daje dodatkowe pole do popisu.  

I. 



Koszula-Mango // Kurtka-Levi's // Szal-sh // Spodnie-Zara

II.


Spódnica-H&M // Sweter-Mohito // Szal-Kappahl



Sweter-Mango // Kurtka-Bershka // Szal-H&M
Love, Vic.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Super zestawy. Każdy w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog i zdjęcia są piękne !

    Zapraszam do obserwacji. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie to bardzo dużo znaczy.
    SEE YOU ON VICIRAGE

    http://vicirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawy :) śliczna dżinsowa katana ;)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci ładnie z kreską na oku! Najbardziej podoba mi się ostatni zestaw,choć każdy bardzo przypadł mi do gustu. Mogę wiedzieć czy dawno kupowałaś ten czerwony szal z H&m'u?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje! :*
    Tak, kupowałam go w zeszłym sezonie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie te stroje:)


    im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie propozycje przypadły mi do gustu :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi zestaw bardziej w moim stylu :) Czy mi się wydaje, czy faktycznie znalazłam kogoś, kto też nosi zegarek na prawej ręce, jak ja?!

    OdpowiedzUsuń
  9. masz cudowne szale! ❤︎

    zapraszam do mnie. - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, śliczne stylizacje :)

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga,jeśli ci się spodoba, zachęcam do obserwowania i komentowania :))

    http://domi-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 i 3 propozycja są MEGA! Bardzo mi się podobają ;)
    Do tego jesteś przepiękna! Masz takie... uwodzicielskie spojrzenie ;p i trochę przypominasz mi moją koleżankę ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne stroje, do tego masz śliczne włosy, co powiesz na post o ich pielęgnacji i stylizacji :)?

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! ;) stylizacja i pielęgnacja jest dość prosta, ale zrobię o tym post :)

      Dziekuje i pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. Cudowne stylizacje, bardzo podoba mi się ich kolorystyka - typowo jesienna. Masz prześliczne włosy, zazdroszczę. Świetne zdjęcia i wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne outfity :) 2 mi się najbardziej podoba ;p

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. drugie zdjęcie jest niesamowicie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek w serek świetny!
    nattyseptember.blogspot.com zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram