My Everyday Must-Haves // Makeup

17:53

Hej. 


Moja kosmetyczka jest raczej uboga, ze względu na to, że nie lubię testować na swojej skórze miliona produktów, a wolę skupić się na tych bardziej sprawdzonych. Wiadomo, że kilka razy trafiły się kompletne buble kosmetyczne, spowodowane np. nieodpowiednim doborem koloru podkładu (do tej pory mam całą buteleczkę jednego z L'Oreal, po którym jestem co najmniej pomarańczowa). Niewiele ogólnie mam do powiedzenia w temacie makijażu, bo mój ogranicza się do podstawowych trików. 


Na ogół codziennie nakładam krem z Biodermy, podkład z Benefitu (Hello Flawless Oxygen Wow), który służy mi już ponad pół roku i myślę, że wystarczy go jeszcze na kilka miesięcy, a jeśli moja twarz świeci się jak kula dyskotekowa matuje ją pudrem mineralnym z Sephora. 


Wszystko nakładam (zazwyczaj) pędzlami z Real Techniques (duży do pudru i języczkowy do podkładu) lub większym pędzlem do podkładu z Make Up Forever. Obie marki mają naprawdę świetne produkty! ;)


Natomiast jeśli wychodzę (i nie jest to szkoła :D), używam czarnej maskary z Diego Dalla Palma, zazwyczaj swojej ulubionej, morelowej pomadki ze Smashbox i właściwie byłoby na tyle. 
Często zabezpieczam usta balsamem z Oriflame. :) 


Jestem w pełni świadoma, że nie przekazałam Wam nic co zmieniłoby Wasze życie, ale myślę, że zaspokoiłam ciekawość. Są to kosmetyki raczej codziennego użytku, dlatego nie ma nic oszałamiającego. 
Jeśli macie jakiekolwiek pytania kierujcie je w komentarzach lub na ask.

Love, Vic.     

You Might Also Like

16 komentarze

  1. już od razu jak zobaczyłam pędzle, to mówię im TAK:)
    właśnie jestem na etapie ich zakupu

    _____
    a u mnie?
    pachnąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam tylko kremu matującego, korektora, czasem pudru albo kremu BB ;)

    zapraszam do mnie na --> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, ja to się na tym zupełnie nie znam, sama raz na ruski rok trochę się upudruję lub nałożę krem BB, a nawet (!!! to już szczyt) maskarę, ale robię to rzadko, bo nie chcę zepsuć mojej cery :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moja orientacja w dziedzinie kosmetyków tez jest znikoma ;)

      Usuń
  4. kosmetyki z benefita są rewelacyjne ! <3


    http://helloitsmedzius.blogspot.com/ -------> obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się praktycznie niemaluje tylko rzęsy:)

    Mogła byś poklikać w linki i baner sheinside na moim blogu?Była bym wdzięczna:)
    lewa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki, bardzo spodobał mi się twój wygląd bloga :)

    Mogłabyś poklikać w linki pod tym postem, byłabym bardzo wdzięczna :) http://l0velymee.blogspot.no/2014/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, świetne te kosmetyki! :)
    http://suzies-drawings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog:DD
    http://ketejson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu Sheinside? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ <a ://sawanowska.blogspot.com/2014/10/sheinside-halloween.html♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam żadnego z kosmetyków, ale prezentują się na zdjęciach i dzięki twojej opinii bardzo fajnie :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie uzywałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram