My Hair

16:10

Hej. 


Pytania dotyczące moich włosów są w miarę cyklicznie zadawane. Czasami piszę na ten temat co nieco, ponieważ cały proces ich pielęgnacji jest po prostu... znikomy. Jednak ze względu na coraz większe zainteresowanie w tym temacie postanowiłam zebrać te jakże interesujące i skomplikowane metody w jednym miejscu.  

Myślę, że dość istotnym faktem jest, że nigdy nie farbowałam włosów żaden sposób (czyt. nie popadłam w chwilowy trend na kolorowe ombre tworzone pastelami, bibułkami; nie rozjaśniałam włosów; nie robiłam pasemek itd.), unikam również zmieniania ich kształtu (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi) za pomocą urządzeń, które wymagają wysokiej temperatury - suszarek, prostownic, lokówek. 
Dlaczego? Otóż większość wynika z lenistwa, ponieważ nie mam czasu na używanie suszarki - przecież one i tak w końcu wyschną, kręcenie moich włosów jest zdecydowanie za długie by robić to częściej niż raz na pół roku, natomiast używanie prostownicy byłoby niczym dolewanie do szklanki wody więcej tej cieczy z nadzieją, że ona zmieni swój kolor (to porównanie było bardzo ambitne) - czyli po prostu moje włosy są naturalnie bardzo proste. 

Nie używam żadnych specjalnych, wyszukanych szamponów - biorę to co wpadnie mi w ręce i jest w miarę zaufane. Włosy myję zazwyczaj co dwa dni, przy czym na drugi dzień po umyciu używam suchego szamponu z Batiste (rodzaj jest mi raczej obojętny). 

Jeśli chcę uzyskać efekt praktycznie idealnie prostych włosów to najzwyczajniej rozczesuję je po umyciu. Żadne sposoby na naturalne (bez ciepła) kręcenie włosów nie działa w moim przypadku, więc jeśli chce stworzyć minimalne fale - efekt włosów jak siano gwarantowany - to po prostu związuje je w kok na jakiś czas. 

Jeśli chodzi o szczotkę to używam wszystkim już chyba znanego Tangle Teezer lub najzwyczajniej tej, która jest pod ręką. Jak dla mnie nie ma to znaczenia, ponieważ moje włosy nigdy nie były na tyle niesforne, aby konieczne było używanie specjalnych szczotek.

Czasami używam odżywki z olejkiem arganowym (Marion - 7 efektów), która w moim przypadku zapobiega "puszeniu" się włosów. 

     



To by było na tyle, mam nadzieję, że odpowiedziałam na Wasze pytania, ponieważ już raczej nic nie mogłabym dodać. :) 

Love, Vic. 



You Might Also Like

24 komentarze

  1. ja też nigdy nie farbowałam, i nie żałuję tego! mam przez to je zdrowsze :)

    _________________
    fashion,styling&makeup
    www.facebook.com/JustynaPolskaStyle
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam dosyć zniszczone włosy, więc nie dawno wzięłam sie za ich 'odbudowę'.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja 3 razy używałam szamponetki. Śliczne włosy.
    Ja też nie susze, bo nie ma to sensu.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne włosy!!! :)
    +obserwacja za obserwację?? http://wi-fi-princesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz ładne włosy:)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje włosy są mega śliczne!

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mojej liście zakupowej jest Tangle Teezer, ale na allegro jest dużo podróbek, a nie bardzo wiem jak je odróżnić. Masz jakiś sposób?
    http://angelikatyszer.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właściwie długo się nad tym zastanawiałam, ale jedyne co przychodzi mi do głowy to zwrócenie uwagi na długość "włosków" - te w oryginalnych TT są zazwyczaj dłuższe niz w podrabianych, jednak o ile się nie mylę w hebe niedawno była promocja na te szczotki i cena była naprawdę fajna. :)

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne wlosy;p
    Mam do ciebie i do wszystkich innych prosbe. moglilibyscie poklikac mi w linki>? Oczywiscie odwdziecze sie i zaobserwuje;p Bardzo mi zalezy;d Z góruje;dy dziekuje;d.
    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne i długie włosy, też używam tej szczotki :)

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, jeśli Ci się spodoba byłoby mi niezmiernie miło gdybyś go zaobserwowała. Chcę dotrzeć do coraz większego grona czytelników, a bez Twojej pomocy mi się to nie uda, liczę na Ciebie. Zostawiam link i jeszcze raz zapraszam :)

    http://dariaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post :)
    Moze wspólna obserwacja?
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz po prostu naturalnie piękne włosy!
    Ja też z moimi praktycznie.... no nic nie robię, bo mi się nie chce! Rzadko, kiedy je nawet czesze, bo i tak za 5 minut są poczochrane xd

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz takie cudowne włosy <3
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  15. włosy masz przepiękne! również używam Tangle Teezer! :)

    zapraszam do mnie! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny post. ;3 Wlosy masz naprawde piekne. :)


    Poklikasz w linki? Proszę to dla mnie bardzo ważne. Dziekuje <3 http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiałabym wypróbować tej odżywki przeciw puszeniu się włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram