Christmas gift ideas!

21:15

Hej.


Za niespełna miesiąc, data w kalendarzu będzie wskazywała na oczekiwane chyba przez każdego Święta Bożego Narodzenia, o czym raczej każda jednostka pamięta, ponieważ gdzie byśmy się nie wybrali (mam na myśli głównie miejsca publiczne) wszystko wręcz trąbi o zbliżającej się Gwiazdce. Nie podaję Wam żadnej oryginalnej nowiny, ponieważ świąteczne banery wiszą praktycznie od początku listopada. 
Osobiście nie czuje póki co żadnego klimatu świąt, ale właściwie to chyba nawet lepiej, bo proszę mi wybaczyć: mamy jeszcze listopad. 

Mimo wszystko, doskonale wiem jak dla niektórych ciężko jest wymyślić pomysł na to co podarować najbliższym. Niestety nie dam nikomu konkretnej rady, ze względu na odmienność każdej osoby. 

1.Myślę, że najważniejsze jest aby podarunek był jak najbardziej spersonalizowany i jeżeli o mnie chodzi, uważam że powinien być przydatny. Oczywiście, że każdy potrzebuje rzeczy na różne specjalne okazje, ale coś czego będzie mógł używać codziennie na pewno będzie pożyteczniejsze. 
Dobrą kwestią jest również coś co nada wnętrzu zamieszkiwanym przez daną osobę, trochę charakteru lub będzie przypominać o nas i naszych relacjach. Przykładowo ramka ze wspólnym zdjęciem, czy przedmiot mówiący o wspólnych przygodach. 



2. Częstym problemem jest cena danego produktu, ale jeżeli zależy komuś na oryginalności, może świetne rzeczy wykonać całkowicie sam. W przeglądarce aż roi się od przeróżnych pomysłów DIY, wystarczy trochę kreatywności. 
Rzecz samodzielnie wykonana może być też dobrym dodatkiem do całego prezentu, osobiście doświadczyłam na własnej skórze, że dodaje charakteru całości i zawsze uważałam, że ktoś włożył w to serce i poświęcił czas. 

3. Polecam poobserwowanie danej osoby i zauważenie, czego najczęściej używa lub jaki spośród jej produktów jest na wyczerpaniu, a jaki zastąpiłby nowy. Każda osoba jest inna (tak, tak, odkryłam Amerykę), więc nie ma sprawdzonego przepisu na prezent. Najzwyczajniej trzeba zauważyć jaka dana osoba jest, czym się interesuje, co wywołałoby uśmiech na jej twarzy, czego używa każdego dnia lub czego jej brakuje. 
Jeżeli naprawdę nie macie żadnego pomysłu, zawsze można podejść od tego z innej strony i oświadczyć, że planuję się zakup pomadki i nie ma się pojęcia jakiego koloru i co ta osoba by wybrała (wykorzystałam, sprawdziło się :D),  że widziało się coś i co ta osoba o tym myśli, lub po prostu zapytać w prost - niespodzianka jest wówczas znikoma, ale wiecie, że podarunek jest trafiony. 

To by było na tyle co mam Wam do przekazania w tej kwestii, wiem że zapewne spora część z Was spodziewała się konkretnych przedmiotów, ale zaufajcie mi: trochę wysiłku, kreatywności, obserwacji z Waszej strony i na pewno coś wymyślicie! ;) 

Love, Vic. 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. oo jaki słodki sweterek:)
    ______________________________________
    stylizacja w najgorętszym kolorze jesieni
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zrobić coś DIY dla mojej rodziny i pryjaciół, ale chyba się do tego nie nadaję...

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podobają mi się te zdjecia, takie klimatyczne!
    mozemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się jeszcze nad tym specjalnie nie zastanawiam :D
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam ręcznie robione prezenty :) Świetny post :)
    BTW kojarzysz może jutuberkę "Lisie piekło", bardzo mi ją przypominasz, śliczna uroda ! :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog! Z pewnością będę tu częściej zaglądać. Dodałam do obserwowanych :-)
    Pozdrawiam i zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękny, świąteczny sweterek <3 A prezenty jak najbardziej - przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog :)))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz zupełną rację. Ja też uważam, że najważniejsza jest przydatność i kupowanie pod właśnie tą osobę. A poza tym o rany! jaki świetny sweter.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram