Fall in love with Fall

22:18

Hej. 

Klimat jesieni wnosi do mojego życia dość dużo powodów do myślenia, trochę melancholii, ale przede wszystkim: jest świetnym momentem do wyciszenia i relaksu. Dlatego z czystego serca doceniam przykładowo weekendy, podczas których bez większych problemów ubieram wielkie swetry, zakopuje się pod kocem i wypijam mniej więcej 10 kubków herbaty. Uwierzcie, mój dzień bez herbaty jest dniem straconym i zapewne jestem wtedy niebezpieczna
Ogólnie zauważyłam, że czytanie książek, oglądanie seriali/filmów, jest genialnym sposobem na oderwanie się od rzeczywistości i przeniesienie do fikcyjnego świata, jak dla mnie idealne rozwiązanie na jesienne wieczory. Na pogodę też nie będę narzekać, bo temperatura nie jest najgorsza i nie ma śniegu, jednak dobijające jest, że o 15 - 16 jest zupełnie ciemno na dworze.

Jak dla mnie w takich momentach przyswajanie milionów kalorii nie powinno być kłopotliwe (właściwie dla mnie to nigdy nie jest kłopotliwe, ale pomińmy ten nieistotny szczegół mojej diety). Jestem naprawdę wdzięczna mamie, że chociaż w niewielkim stopniu odziedziczyłam po niej zmysł gotowania/pieczenia i w chwilach słabości nie sięgam po słodkości ze sklepowych regałów, a zdobywam się na trochę więcej ambicji i  sama coś przygotowuję - lub korzystam z życzliwości rodzicielki i jej wypieków. Naprawdę ubóstwiam wszelkie rodzaje deserów, szczególnie ciast - jednak tych mniej skomplikowanych, co za dużo to niezdrowo - dlatego gdziekolwiek bym się nie znalazła z chwilą wolnego czasu, testuje przeróżne smakołyki. 







Płaszczyk - House // Spodnie - Zara // Buty - Timberland // Sweter - Mohito


Powyższe zdjęcia z jedną z najbardziej pozytywnych osób jakie znam. Mam nadzieję, że uda mi się kiedykolwiek przekupić przyjaciółkę czymś wyjątkowym i pojawi się tu jeszcze nie raz. :) 

Love, Vic. 

You Might Also Like

16 komentarze

  1. mmm pyszności;)

    __________________
    sycylijska cytryna na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ;)

    http://jestem-soba-juz-na-zawsze.blogspot.com/ Zajrzyj jak chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pyszności na zdjęciu numer 1!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post i zdjecia :)

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień jest piękna, szkoda, że juz zauważyłam brak liści na gałęziach.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. eh, gdybym tylko miała na to czas, sama chętnie poleniuchowałabym i pooglądała jakieś seriale. :)
    na szczęście, pozostaje mi zajadanie się słodkościami w przerwach od nauki :D
    pozdrawiam,
    http://another-pony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z herbatą am to samo :)
    Ty to szczupła jesteś, więc takie dobroci możesz jeść :3
    Swoją drogą... zjadłabym coś haha xD
    Ładne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz, a przez 1 zdjęcie zgłodniałam :( ♥

    www.laura-ss.blogspot.com Zaobserwowałam, mam nadzieję, że mój blog również Ci się spodoba i również zaobserwujesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Jaki model aparatu używasz?
    http://cloudsareblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo amatorski - sony nex c3 z jak na razie podstawowym obiektywem :)

      Dziekuje :)

      Usuń
  11. Ja też uwielbiam desery, te wykonane "własnoręcznie" i coraz częściej sama je robię :)
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram