Goodbye 2014

17:30

Hej.



Dzisiejszy wpis ma właściwie mało wspólnego z sylwestrowym, z nieznanych mi powodów brak weny na brokatowe sukienki, pokręcone włosy i dobry makijaż, doprowadził mnie do zwykłego podsumowania roku i poniższych, bez okazyjnych zdjęć. 
2014 rok będę wspominać raczej dobrze, jestem ogólnie zadowolona z  jego przebiegu, tego co udało mi się "osiągnąć", jakiego nastawienia nabrać do życia. Moje nadzieje na zbliżający się rok są raczej dość proste - spełniać się, dążyć do wyznaczonych celów, cieszyć się każdym dniem, codziennie przybierać pozytywne nastawienie (powodzenia sobie życzę) i przede wszystkim pamiętać, że wszystko na tym świecie ma jakąś przyczynę, nawet porażki. 

Poniższe zdjęcia w standardowym miejscu. Nie pamiętam kiedy ostatnio pokazywałam Wam tu tyle kolorów. Parko-podobna kurtka, która na szczęście parką nie jest (przynajmniej mam takie złudzenie) chyba stanie się dobrym zamiennikiem mojego ukochanego płaszcza, natomiast spódnicę naprawdę lubię. Nieświadomie wybiegłam z domu z tymi butami, które perfekcyjnie sięgają za kostkę, automatycznie skracając wizualnie nogi. 










Ja natomiast chciałabym życzyć Wam udanego sylwestra i dobrego zbliżającego się roku. Mam nadzieję, że wspólnie będziemy dalej rozwijać tę internetową przestrzeń i powiększać jej grono czytelników, pamiętajcie, że bez Was niewiele by istniało! :) 
Do zobaczenia w 2015! 

Love, Vic.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. śliczna parka!

    HAPPY NEW YEAR!

    _____________________________
    succes in 2014
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie to przejrzałam sporo Twoich ostatnich postów i zauważyłam jak zmieniał się Twój styl! Obecnie mi się bardzo podoba, ubierasz się prosto i klasycznie. Widziałam nawet filmik na yt i jeny masz świetne nogi ♥ Haha i zauważyłam też, że dbasz o siebie pod względem urody, ponieważ wszystkie kosmetyki, które tu pokazałaś są godne polecenia. Ogółem chciałam Ci powiedzieć, że wydajesz się naprawdę ciekawą osobą, zainteresowałaś mnie i na pewno będę tu zaglądać częściej!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci bardzo! :)
      Co do kosmetyków to po prostu nie lubię testować na sobie miliona produktów. :)
      Jeszcze raz dziekuje! :*

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudowna spódniczka! Zakochałam się <3 Mogę wiedzieć, gdzie ją kupiłaś, bo wydaje mi się (chyba, że oślepłam ;D), że nie pisałaś :)
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ze nie napisałam! :) kupiłam ja w jakims sh ;)

      Pozdrawiam i dziekuje za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
  4. Ładne krajobrazy w Twojej okolicy :) ładnie wyszłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem buty są fenomenalne <3 Bardzo mi się podobają ;)

    http://kubackaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie 2014 też był dobry :) Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram