Winterland

20:33

Hej.


Przez kilka ubiegłych dni zdążyłam zyskać wiele mobilizacji, a jeszcze więcej jej utracić. Ostatnimi czasy staram się szukać większych bądź mniejszych celów w życiu i niestety ze szczerym smutkiem przyznam, że chyba wszystko czego się dotknę - musi się rozpaść lub stracić w moim umyśle sens. Dość wygórowane rozumowanie jak na osobę z wiekiem mającym końcówkę "-naście". Jednak czasem tak się chyba najzwyczajniej zdarza, że trzeba na chwile się zgubić aby wejść z powrotem na właściwą drogę (jakkolwiek oklepanie by to nie zabrzmiało).

Zima przyszła i to z dość mocnym akcentem. Niestety w żaden sposób mnie to nie pociesza, mimo że większość czasu spędzam w pomieszczeniach zamkniętych. Dopadła mnie niemała obsesja na punkcie szalów, co w rzeczy samej jest dość dziwne, bo zwykłam ich unikać. Ten, który widać na zdjęciach, mam co prawda od kilku dni, ale już zdążył mi posłużyć jako koc w kryzysowych sytuacjach. :D Przyznam, że nie przepadam za czerwonym, ale raz na jakiś czas jest dobrym ożywieniem. Oczywiście jeśli chodzi o ubrania, wszystkie dodatki w tym kolorze uwielbiam.

















Płaszcz; Spodnie - Zara // Sweter - River Island // Szal -sh 

Mam nadzieję, że niedługo napisze coś nowego. Jeszcze "tylko" 2 tygodnie do ferii, no cóż... Podobno grunt to myśleć pozytywnie! ;) 

Love, Vic.  

You Might Also Like

9 komentarze

  1. super ! podoba mi się całość

    __________________________
    classic&minimal styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit, wygląda jak z takich stron typu "we heart it" <3, trzymaj się 2 tygodnie to nie tak długo ;)
    Pozdrawiam,
    ndoto-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje Ci w takim kolorze szminki :)
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie na śniegu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look :)
    http://xnadiaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! *-*
    Ja już mam ferie, współczuję czekania na twoje. :/

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia, masz świetną urodę!
    obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia!
    Podzrawiam,
    http://how-much-hes-worth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram