Work Hard - Dream Big

21:45

 Hej. 


Przez kilka ostatnich dni nagromadziło się we mnie dość dużo zaangażowania i chęci zmian, a przede wszystkim działań. Przyznam, że niejednokrotnie miałam ochotę odpuścić kilka rzeczy, które wcześniej były moim punktem zaczepienia. Nawet w ostatnim poście wspominałam, że rezygnacja przewija się przez moje myśli. Jednak na zbieg okoliczności, wszystko postanowiło przypominać mi, że zdarzają się upadki, ale po każdym trzeba się podnieść i piąć wyżej. Właściwie, każdy sukces, całe życie byłoby raczej zbyt łatwe i nudne, gdyby nie było trudniejszych momentów.

Osobiście mam wrażenie, że marzenia automatycznie zobowiązują do działań, ale przeszkody zawsze będą. Jestem nastawienia, że siłę człowieka sprawdza się po ilości powstań z upadków. Poza tym, życie chyba jest zbyt nieobliczalne, żeby stawać w miejscu, zastanawiając się nad przeszłością. Przeczytałam kiedyś, że los wcale nie jest niesprawiedliwy. Jest fair. Bo jest niesprawiedliwy dla każdego z nas.

Mam nadzieję, że ktokolwiek chcący zrezygnować z czegoś ważnego, będzie pamiętać, że warto jest czasem poświęcić trochę więcej, bo rezultat może być owocny. :)




Pozytywnym akcentem kończąc: jeszcze tydzień do ferii! 
Jak mijaj Wam Wasz czas wolny? Ktoś może, jak ja, nadal na niego czeka? :) 

Love, Vic. 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. "siłę człowieka sprawdza się po ilości powstań z upadków" - zgadzam się z tym w stu procentach, ogólnie gdy to czytałam czułam jakbyś pisała to co myślę:)

    zapraszam do mnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! ♥
    Przeszkody zawsze są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne tło do zdjęć! Pracuję każdego dnia nad moim szwedzkim ale u mnie zaczyna się to przemieniać-nie oszukujmy się-w koszmar...:(

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram