International Women's Day || Time for Myself

21:20

Hej!


Raz na jakiś czas (czyt. jeśli sobie przypomnę, mniej więcej raz na pół roku) nachodzi mnie dziwne odczucie, że czas zadbać o siebie bardziej pod względem pielęgnacyjnym. Wiecie lub nie, ale niesamowicie podziwiam (głównie) kobiety, które codziennie używają przeróżnych balsamów, olejków, peelingów i wszystkich niezbędnych wynalazków. Chyba nie jest przypadkiem, że moja skóra tego nie wymaga - najzwyczajniej jestem zbyt leniwa. Nic nie dzieje się bez przyczyny. ;)   
Jednak zdarza się taki dzień, że postanawiam to zmienić, a Dzień Kobiet jest chyba idealnym czasem, aby poświęcić sobie chwilę. 


Wczoraj wieczorem, poszukując informacji na wykonanie domowego peelingu, natknęłam się na informację, że sól radzi sobie dużo lepiej niż cukier. Wykonałam, przetestowałam i ze zdziwieniem stwierdzam, że nic mi nie jest. Uwierzcie, było to dla mnie wielkim zaskoczeniem, znając moje zdolności do próbowania nowych rzeczy. Do wykonania tego peelingu użyłam zaledwie kilka łyżek soli, dwie - trzy (?) łyżki oliwy z oliwek i aromatu z lawendy, który kocham właśnie za specyficzny zapach. Wszystko dodawałam do siebie "na oko". Następnie zamroziłam na jakieś 2 godziny, ale szczerze przyznam, że nie mam pojęcia czy cokolwiek to dało. :D Dodatkowo polecam łączenie go z ulubionym żelem po prysznic, czy kosmetykiem tego rodzaju.  
Po jego użyciu, chyba konieczne jest użycie balsamu nawilżającego. :) 



Jeśli natomiast o usta chodzi, tu moja działalność jest większa, bo najzwyczajniej bardziej o nie dbam. Od czasu do czasu używam - również - peelingu z masłem Shea, szczególnie przed nałożeniem pomadki. Jeśli o podstawową ochronę chodzi, jestem wierna zwykłym balsamom z Oriflame, które serdecznie polecam! :)




Przy okazji chciałabym Wam polecić stronę - FOODIES Do It Better. Dziewczyny, które ją prowadzą wzięły udział w świetnym projekcie mającym na celu: 

"Projekt "FOODIES DO IT BETTER" polega na stworzeniu naklejek motywacyjnych, które przyklejane będą na produktach spożywczych, do których będziemy mieć dostęp, a także rozdawaniu takich naklejek w miejscach publicznych, takich jak parki, komunikacja miejska, czy po prostu ulice miast. Celem projektu jest wywołanie uśmiechu na twarzy klientów sklepów, przechodniów - przypadkowych ludzi. Chcemy w ten sposó ukazać, że mała rzecz, jaką jest miłe słowo, potrafi dodać energii i poprawić nastrój... 

Ogromnym problemem polskiego społeczeństwa jest brak nawyku uśmiechania się do ludzi, tak po prostu, bez powodu. Co gorsza, jeśli już znajdzie się ktoś odważny, na ogół traktowany jest z dystansem. Jest to niewielka zmiana w naszej świadomości, która może ogromnie wpłynąć nie tylko na samopoczucie samych Polaków, ale również odbieranie naszego narodu przez inne społeczeństwa. Uśmiech, czy dobre słowo przecież nic nie kosztuje, a nawet nie zdajemy sobie sprawy ilu ludziom możemy w ten sposób pomóc." 


Myślę, że cel akcji jest naprawdę oryginalny i jak najbardziej go popieram! Zapraszam Was do dawania dziewczynom wsparcia i klikania łapek w górę na FB i odwiedzania ich strony. :) 

Love, Vic.


You Might Also Like

40 komentarze

  1. jestem tego samego zdania

    _________________________
    minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, dzień kobiet to idealna chwila żeby zadbać o siebie :) musze wypróbować ten peeling :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://jtere.blogspot.com/2015/03/oasap-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też często zapominam o dbaniu o skórę, odpowiedniej pielęgnacji itd. i przypominam sobie to raz na 3-4 miesiące, denerwuje się : dlaczego nie robię tego regularnie, to przynosi efekty! po czym po miesiącu znów zapominam.. ;d świetna ta akcja, niby mała rzecz a jednak wielka!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację, ludzie w Polsce mało się uśmiechają :/
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę zadbać o siebie i kupić jakieś kosmetyki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja często robię sobie takie wieczory, kiedy zajmuję się sobą haha :D
    Śliczne zdjęcia! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!! Może wspólna obserwacja?:)
    http://seven-heaven-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super a zdjęcia rewelacja. Dziękuję za komentarz na moim blogu i pytania .
    Podoba mi się Twój blog obserwuję go. :)
    gaaba-gabaa.blogspot.com klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Sól zamiast cukru? ;o Nie słyszałam o tym ;o
    Świetna ta akcja Foodies Do It Better, zaraz zerknę na stronę ;)
    Ładne zdjęcia :)

    PS. Świetna pościel :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo wygladasz i taaaka szczuplutka!
    Podobaja mi sie zdjecia :)
    Kochana mam prosbe. Moglabys poklikac u mnie w poscie we wszystkie linki? Jesli bede mogla to odwdziecze sie tym samym :)
    Buziaki ;*

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  11. wow jakie śliczne zdjęcia :) piękna jesteś :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromnie przydatny post. Dziękuję za bardzo miły komentarz na moim blogu. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromnie przydatny post. Dziękuję za bardzo miły komentarz na moim blogu. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też odczuwam czasami taką potrzebę, bo równie jak ty - nie używam ciągle przeróżnych balsamów, odżywek, olejów itp ;D
    zaobserwowałam, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratkę i czerwonymi ustami :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia!! *o*
    Wpadniesz do mnie poklikać w linki? Bardzo to dla mnie ważne... Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tak samo jak ty! Czasami (bardzo rzadko) również mam ochotę zadbać o siebie.

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! :>
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna 'akcja' z takimi naklejkami :P mi ogólnie też ciężko się ruszyć i jakoś zadbać o siebie, ale daję radę :D masz super nogi :D
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia, strasznie mi się podobają:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post śliczne zdjęcia, piękne tulipany! ♥
    Też jakoś specjalnie nie dbam o ciało, a chciałabym, niestety jestem zbyt leniwa :)

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też podziwiam dziewczyny które na co dzień stosują te wszystkie kosmetyki :p ja jestem na to zbyt leniwa ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, ja też jestem leniwa. Ciekawy wydaje się ten ich projekt ;)
    Poklikasz w linki Choies? Wiem że od zarąbania tego w blogosferze, ale na prawdę bardzo mi zależy ;D http://bajeerancko.blogspot.com/2015/03/pierwsza-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziekuuuje kochana! Własnie wędruje do ciebie moj usmiech! łaaap!
    Milo miec taka czytelniczke :)
    Buziaki!

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie zapowiada się te peeling. Nigdy nie słyszałam o soli zamiast cukru :D
    A tak akcja motywacyjna świetna sprawa! :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację , że w Polsce jak się nawet uśmiechniesz do nieznajomego do spojrzy na Ciebie krzywo . A np. w Holandii to normalne , że idziesz sobie ulicą i do każdego powiesz " Hey " = i to jest takie urocze :)
    Śliczne zdjęcia !

    Obserwujemy ?

    Poklikasz w linki z Choies?
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. swietny sweterek i moj ulubiony kolor tulipanow :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zgrabne nogi :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post :)
    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe rady! Trzeba zaczać bardziej dbać o siebie :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej. Założyłam dzisiaj bloga, ale Twoje czytam już od jakiegoś czasu. Uwielbiam Cię! Mogłabyś zerknąć oczkiem, byłabym bardzo wdzięczna http://ladyniquita.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie czasami też najdzie na takie domowe spa, ale w moim wypadku wygląda to trochę inaczej... Używam wszystkich dostępnych w mojej szafce produktów, ale raczej nie robię ich sama. Jest to idealny sposób na chwilę relaksu.
    World reflected in the mirror Zapraszam :)
    Obserwuję twój blog i czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, super blog. Widać, że dużo nad nim pracujesz. A co do stronki, jest bardzo ciekawa, te naklejki jakoś mie zachęciły.

    Zapraszam na nowy post
    http://reliablemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wpis, a zdjątka są przecudne <3

    Mogłybyśmy prosić o kliki w linki w nowym poście?
    --> http://toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wishist-choies.html
    Mamy nadzieję, że możemy na Ciebie liczyć! ;) Z góry dziękujemy <3

    ps. obserwujemy i liczymy na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia, fajnie napisany post :)
    Obs za obs? Zacznij i daj znać, a się odwdzięczę
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog i zdjęcia ;*
    ja dopiero zaczynam więc będzie mi miło jeżeli do mnie zajrzysz ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram