Forest.

17:43

Hej. 



Nareszcie mogę wziąć głęboki oddech i spokojnie myśleć, że już za miesiąc czeka mnie oderwanie się od codziennych obowiązków i lekki odpoczynek. Wręcz nie mogę doczekać się wyjazdu do Grecji i spędzenia czasu ze znajomymi, zwłaszcza, że to najprawdopodobniej moja ostatnia wycieczka tego typu. Z przebiegu egzaminów jestem dość zadowolona, najbardziej ciesze się, że już po wszystkim, mimo że nie była to sprawa niesamowicie wielkiego kalibru - myślę, że matura to coś zdecydowanie ważniejszego.

Wiosna szybko się rozwija, co naturalnie bardzo mnie cieszy. Nigdy nie lubiłam niedzieli, były moim zdaniem niesamowicie dołujące, aktualnie bardzo doceniam ten wolny dzień i staram się z niego korzystać. 
Raczej nie biegam po lesie w sukience, właściwie to raczej też nie ubieram się w taki sposób, po prostu cała leśna sceneria wydała mi się odpowiednia do koronkowej sukienki, która wręcz krzyczy by w końcu ją założyć. 







Sukienka - H&M || Kalosze - Hunter || Sweter-C&A

Love, Vic.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. cudowne zdjęcia, jest pięknie, zielono ;)
    zapraszam do mnie na konkurs z sheinside, do wygrania piękne ciuszki
    http://jtere.blogspot.com/2015/04/giveaway-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddawaj huntery ❤️:)
    Ślicznotki

    ___________________
    Minimalist&Fashion blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj marzą mi się takie kalosze i to jeszcze w takim fantastycznym kolorze ;)

    Ndoto-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Huntery <3
    uwielbiam je w połączeniu z sukienką !
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham huntery w połączeniu z delikatną sukienką :)
    bardzo ładna sukienka, ślicznie wyglądasz
    ja mam egzaminy za rok :c
    zazdroszczę wyjazdu do Grecji
    obserwuję
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglądałaś w takim stroju. Fajny i seksowny jest ten zestaw: kalosze i koronkowa sukienka. Ciekawe co chrzęściło pod Twoimi nogami, co rozdeptałaś ?

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram