FoodBook || 2.05.15

21:52

Hej. 


Dziś mam dla Was coś od kuchni - dosłownie. Wiecie lub nie, ale uwielbiam łączyć przeróżne składniki, tworząc poniekąd nowe smaki, trzymając się zasady, żeby nie przesadzać i nie robić nic nadzwyczaj skomplikowanego, bo obawiam się, że kuchnia stanęłaby w płomieniach. 
Pomysł na foodbook w postaci postu zrodził się w mojej głowie po obejrzeniu filmiku jednej z moich ulubionych youtuberek - The Mad Brunette. Niestety dzisiejszy będzie niepełny, bo nie byłam w stanie sfotografować (naprawdę wiem, że płytko to brzmi) mojego obiadu (ok, naprawdę płytko). Niestety nie jestem fanką warzyw, więc moje jedzenie jest zazwyczaj ich pozbawione. Mam nadzieję, że chociaż w minimalnym stopniu dam Wam nowe pomysły na Wasze posiłki i takie posty przypadną do gustu chociaż części czytelników.



Śniadanie: nareszcie udało mi się przekonać w pełni do owsianki, zajęło mi to dość długo, ale w połączeniu z owocami jest świetna. Wszystko czego potrzepujecie to:
  • ok. pół szklanki płatków owsianych,
  • 1/3 szklanki mleka,
  • szczyptę cynamonu (wedle uznania) 
  • owoce, bakalie







Owsiankę, mleko i przyprawy (w moim wypadku cynamon) podgrzewamy ok. 1 minutę, do uzyskania dość papkowatej konsystencji. Następnie owoce, orzechy czy cokolwiek co lubicie łączymy i efekt jest naprawdę pyszny. Koniecznie spróbujcie też wersji na słono dodając jabłka i banany! :) Przepis jest - jak zresztą widzicie - banalny, a można lekko urozmaicić swoje śniadanie. Do tego kubek zielonej herbaty z malinami i płatkami bławatka.













Drugie śniadanie / Lunch: (nazwijmy jak chcemy) jem zazwyczaj w szkole, więc nie jest zbyt urozmaicony. Tym razem będąc w domu jadłam przepyszną bułkę z cynamonem (która jest niestety kupna), a do tego wodę gazowaną z owocami. Myślę, że smak takiej zawsze będzie lepszy niż zwykłej wody, a zdecydowanie zdrowszy niż sprzedawanych wód smakowych. ;)




Kolacja: Ze względu na brak czasu szybko zrobiłam kanapkę z ciemnego chleba, z malinową konfiturą mojej mamy oraz miętą. Jeżeli macie okazję - korzystajcie z domowych wyrobów, zwłaszcza jeśli chodzi o konfitury czy dżemy, bo myślę, że smak sklepowych nie równa się z tymi. Jestem fanką herbat, więc próbuje wielu smaków i polecam Wam czarną, liściastą herbatę z miętą. Najzwyczajniej ją zaparzam przy czym dodaję liście mięty, może nie wydaję się to być zbyt dobre połączenie, ale zaufajcie mi - jest.





Mam nadzieję, że kolejny wpis o takiej tematyce będzie dużo bardziej urozmaicony, zwłaszcza, że mam w głowie kilka pomysłów i liczę, że przypadną Wam do gustu! :)

Love, Vic.

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Cały dzień na słodko ! :)
    to tak jak u mnie :)

    pozdrawiam
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałaś nowe pomysły nie w minimalnym stopniu, ale znacznie większym, na pewno smakują wyśmienicie, a dzięki takiej świetnej oprawie jeszcze bardziej mam na nie ochotę :)Zdjęcia są prześliczne i mają taki fajny klimat. Czekam na następny taki post.
    Pozdrawiam,
    ndoto-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie najlepsze :D
    zapraszam do mnie:
    http://maydivas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, aż żałuje że jestem taki leniem i nie chce mi się takich posiłków przygotowywać! :C
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może byś dała coś bardziej oryginalnego niż skrojone owoce w misce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze byś czytała ze zrozumieniem i zauważyła "owsianka" :-)

      Usuń
  6. ile pyszności :) fajne fotki jedzonka :)

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam się już wcześniej przekonać do owsianki, ale niestety mi się nie udało. Wydaje mi się, że ten cynamon, który zaproponowałaś może okazać się dobrym rozwiązaniem i pomoże mi polubić owsiankę. :) Koniecznie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam, sama pychotka i zdrowie! owsianka to najlepsze co moze byc i ją uwielbiam hehe :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przed owsianką długo się broniłam (złe wspomnienia z przedszkola), ale teraz jak już spróbowałam ją zjeść z owocami (a nie jak w przedszkolu tylko z mlekiem), to mogłabym ją jeść na okrągło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobilas mi smaka na konfiture z malin! Chyba sie zabiore za zrobienie, az mi sie zatesknilo za wyrobami z Polski! Super blog!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram