Must Have || Spring '15

23:11

Hej. 


Szczerze nie mam pojęcia jakie są trendy aktualnej wiosny - i szczerze, chyba nie będę się w to zagłębiać. Kiedyś, sprzątając swoją szafę, zauważyłam ile razy kupowałam coś pod wpływem impulsu, teraz na szczęście dość się ograniczyłam i wyszło mi to na dobre! :) Przez jakiś czas w mojej pseudogarderobie znalazło się kilka rzeczy, które mam nadzieję, że posłużą mi przez jakiś czas. 
Dziś ubierając pewien sweter, zauważyłam, że mam go już ładne trzy lata i nadal trzyma się świetnie. Myślę, że to właśnie cecha uniwersalizmu - po wielu latach, dbając o daną rzecz, bez problemu można ją założyć. U mnie na szczęście bez znaczenia ile wydałam na ciuch czy dodatek, staram się je utrzymać w jak najlepszej formie, przez co zachowując ich dobry stan. 
W końcu zdobyłam się na zakup najzwyklejszych białych trampek, cielistych szpilek i klasycznych balerin w kolorze ciemnego granatu. Miałam już okazję dobrze przetestować każdą rzecz i wiem, że były to  pieniądze wydane z przemyśleniem. No... Można by się nad tym zastanowić, patrząc na 12 centymetrowe szpilki, w których kiedyś prawie skręciłam kostkę (zazdroszczę osobom trzecim oglądania tej maskarady), jednak myślę, że taka para w szafie też się przyda. ;) 









Szpilki/Spodnie - Zara // Koszulka - Mango // Kombinezon - New Look // Baleriny - Gino Rossi // Trapmki - Converse // Szorty - H&M

Love, Vic. 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ja niestety mam w sobie taki nawyk, że czasem kupuję jakąś rzecz byle by ją kupić. Staram się odzwyczaić, ale ahh - to trudne. Supi Conversy! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety często kupuje pod wpływie impulsu i już po powrocie do domu przestaje mi się ta rzecz podobać... A jeśli chodzi o converse to świetny wybór, pasują do wszystkiego ! :)

    +Mam jeszcze do Ciebie prośbę mogłabyś kliknąć w link u mnie w ostatnim poście?

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie przedtem kupowałam wszystko pod wpływem impulsu 'byle mieć'
    Jednak teraz staram się robić bardziej przemyślane zakupy :)
    Cudowne są te szpilki i trampki! :)
    Pozdrawiam!

    paulablog14.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. boski post
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia !
    szpilki ,,nude'' są dla mnie niezawodne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy kupiłaś, przede wszystkim dosyć uniwersalne i sprawdzające się z większością rzeczy. Lubię tego typu ubrania, mamy chyba podobny styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne szpilki :)
    mogę prosić o klikanie w linki w nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  8. ale świetne rzeczy, super staranne zdjęcia to dla mnie duży plus! ;)
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że zakupy udane :D

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z bluzą w dolary ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam nie wiedzieć czemu zwrociłam jako pierwsze uwagę na książkę :) Szpilki, mimo że nie noszę to uwielbiam na nie patrzeć♡ Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. przypomniałaś mi, że wreszcie musze sie wybrac na zakupy :)

    dopiero zaczynam, prosze o opinie :)
    lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. białe converse, zawsze idealne <3
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i napisz u mnie, a ja się odwdzięczę ;)
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne rzeczy, ponieważ niby takie najzwyklejsze, a jednak mają ten swój urok. Muszę nauczyć się dbać o swoje ubrania, bo dotychczas jakoś niespecjalnie je szanuję. Dziękuję Ci kochana za odwiedziny! :)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne buty wybrałaś! Bardzo mi się spodobały :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Liczy się jakość. Fajne buty i trampki, widać, że świetnej jakości, pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram