Birthday Girl!

00:47

Hej!



Jeśli mam być szczera nadal nie odczuwam nadmiernej ekscytacji z powodu wakacji, a niestety połowa jest już praktycznie za nami. O szybkim upływie czasu przypominają mi co roku moje własne urodziny i uwierzcie - co roku jest to dla mnie moment największej, życiowej rozkminy. Zawsze zastanawiam się co robię pożytecznego ze sobą i praktycznie jak w Nowy Rok, dochodzę do  wniosku, że jestem z siebie dumna i to z prostego powodu. Mianowicie jestem na takim etapie życia (wiem, że to zaczyna brzmieć jak ckliwa mowa w trakcie ślubu/wesela), w którym po prostu wiem, że szczęście zależy tylko i wyłącznie ode mnie. Jestem w pełni świadoma, że jest to tekst czysto wyszarpany z koszulki z hipsterskim napisem albo smutnego tumblr'a, ale daje to pewnego rodzaju komfort. 
Kończąc nocne wywody: jestem dziś niczym gwiazdka z dawnego serialu "Sweet Sixteen", który oglądałam parę dobrych lat temu, będąc nim w pełni zafascynowana. I aktualnie nie odczuwam żadnej ekscytacji, z powodu, że przeminął kolejny rok. ;) 






Egoistycznie podsumowując: Wszystkiego Najlepszego, dla mnie! :D 
Love, Vic.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. spóźnione wszystkiego najlepszego! i zacznij korzystać z wakacji! :)

    Zapraszam do siebie! :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ♥
    *spóźniłam się :'c*

    OdpowiedzUsuń
  3. Esktra kocyk! Wakacje każdemu szybko mijają :( Ciekawy blog :)
    Zapraszam http://nowickaidczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram