Back to School - my morning routine || Trivis

23:26

Hej.

Nieuniknione będzie zderzenie z 1 września, ale póki co nie ma sensu rozpaczać. Wakacje (jeszcze) mijają naprawdę dobrze, zwłaszcza odpoczywając w domowym zaciszu. Powoli przygotowuje się psychicznie, powracając do codzienności. Dlatego też po mojej mozolnej działalności w sieci, staram się na każdym kroku tworzyć dla Was coś do poczytania / obejrzenia. Dziś dość oklepany rodzaj filmiku - poranna, szkolna rutyna. Wiem, że kilka osób chciało zobaczyć coś takiego w moim wydaniu, jednak w rzeczywistości nie uśmiecham się robiąc "makijaż" (grzech to tak nazywać) i nie mam tak zwanego "banana" na twarzy wychodząc z domu. Jedyne co wygląda dość podobnie to wstawanie - zdarza się, że budzę się właśnie w taki sposób. Nie pokazywałam wykonania jakiego porannego posiłku, bo kilka pomysłów pojawi się już wkrótce (jak również lookbook). 






Czym jest Trivis? Świetną rozrywką, odskocznią. Internetowy magazyn, tworzony przez blogerów i vlogerów. Poruszane są przeróżne tematy, począwszy od mody, skończywszy na poradach. Jaka jest moja działka i jak się tam znalazłam? Pewnego wieczoru dostałam propozycje i nie sposób było odmówić. Byłam naprawdę pozytywnie zaskoczona, że ktoś nie zwracał uwagi na moją znikomą popularność w blogerowym świecie, a popatrzył na moją osobowość i to, co mogę zaoferować. Wiecie lub nie, ale nie komentuję dziennie setek blogów i nie udzielam się tam w inny sposób. Moja działalność w internecie jest przede wszystkim dla mojej satysfakcji i (jak już wyżej wspomniałam), dla Was - w formie poczytania czy obejrzenia czegoś, od czasu do czasu. Takie nastawienie właśnie sprawia, że nie daję się innym internetowym twórcą we znaki. 
Zawsze chciałam pisać do gazet, a dział "Kreowanie własnej przestrzeni" był dla mnie idealnym rozwiązaniem, więc spełniam się w 100%! Jest to połączenie tego co naprawdę lubię: pisanych przekazów treści i kreowania wnętrz. Przy okazji poznałam cudownych, pozytywnych ludzi, którzy aż zarażają kreatywnością! ;) 
Kolejny numer Trivis już 1 września, a w nim dużo z serii Back to School. Mam nadzieję, że wyczekujecie z niecierpliwością. 


Love, Vic.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. jak chodziłam do szkoły uwielbiałam robić takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik! Bardzo miło się go oglądało ;)
    Jeśli możesz, to zerknij --> ikracodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik!
    Masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis, jak i film niczego sobie! :)
    w jakim programie nagrywasz filmiki?

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie znałam tego magazynu. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje.
    Świetny plecak :)

    monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram