Blah, Blah, Blah.

22:59

Hej. 


Chyba jako jedna z niewielu osób nie narzekam potwornie na aktualne upały. W zasadzie cieszę się, że lato jest takie jakie powinno być - będę tak uważać zapewne do jutra, bo już wtedy gorąc da się we znaki. Ogólnie połowę wakacji spędzam gotując (a co za tym idzie - jedząc, ale nieważne), paranoicznie sprzątając i oglądając moją nową miłość - Orange Is The New Black. Nie będę spoilerować o czym serial jest, bo każdy wie jak działa wyszukiwarka, ale ciężko się odpędzić. ;) 
Przez ostatni czas staram się chociaż minimalnie skorzystać z wolnego czasu - albo mentalnie wmawiać sobie, że z niego korzystam (wersja b bardziej odpowiednia ;)), bo wakacje naprawdę przeleciały mi przez palce. Zawsze przed ich rozpoczęciem liczę, że będzie to czas taki jak we wszystkich amerykańskich komediach, a potem okazuje się, że to właściwie jest personalna decyzja jak spędza się każdą chwilę. Dlatego więc korzystam w nadmiarze z rolek, wieczornych spacerów, obiadów na zewnątrz i faktu, że rano nie zadzwoni budzik. I szczerze to jeden z najlepszych rodzajów odpoczynku. :)
Dawno nie pojawiał się typowo gadany post, bez konkretnej tematyki, ale myślę, że raz na jakiś czas dobrze jest się po prostu odezwać, nie wnosząc nic nowego do Waszego życia. 





Bluzka - Stradivarius || Spódnica - Bershka || Torba - Zara 

Love, Vic.  

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Taką formę wypoczynku uwielbiam :)
    ikracodziennosci.blogspot.com - zerknij jeśli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Ja też jeżdżę na rolkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! O OITNB słyszałam wiele, obejrzłam parę odcinków, ale to nie mój klimat ;)

    COCOCHINES BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega śliczna stylizacja! :)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Orange is the new black ogladam bo szkoda mi bylo zmarnowac czas. Wiec ogladam ale jakos mega mi sie nie podoba :)) No ale co zrobic :D
    Fajny outfit, rowniez ostatnio czesto chodze w skaterkach.

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram