My own space || Room Tour

18:50

Hej.


Temat moich czterech ścian i ich wnętrza od dłuższego czasu interesował jakąś część z Was, jednak długo zwlekałam z opublikowaniem tu takowego materiału. Ogólne mój pokój to jakieś 3x4m, które służą za sypialnie, biuro, bibliotekę, miejsce do spędzania większości wolnego czasu, garderobę i zdarza się też, że za jadalnię - czyli typowy pokój przeciętnej osoby. Właśnie dlatego, że spędzam tam (sama) większość swojego nadzwyczaj towarzyskiego życia - mam nadzieję, że czujecie ten sarkazm - to miejsce musi mi po prostu służyć, więc jest to powodem rezygnacji z wyszukanych dekoracji czy opierania się na czarnym i białym wystroju. Myślę, że w przypadku osoby, która gromadzi wszystkie niezbędne do funkcjonowania rzeczy (zazwyczaj te, które już dawno powinny wylądować w koszu) jest to po prostu niemożliwe. 

Poszukując jakichkolwiek drobiazgów (np. na rzeczy biurowe) zawsze kieruję się w marketach do miejsca z wyposażeniem kuchni, czyli milów przeróżnych słoiczków, kubków i pojemników. Tam - zazwyczaj za grosze - znajduję to czego szukam, a ma to (przynajmniej w mojej głowie) jakiś swój charakter. 
Jeśli chodzi o coś typowo pocieszającego - są to ramki. Każda inna, nieregularnie powieszona i cała ich zawartość naprawdę wywołuje uśmiech. Czy to chwytliwy cytat, kartka z wakacji, czy pocztówka od przyjaciółki albo zdjęcia przypominające o dobrych momentach. 



















Jak widzicie wygląd bloga trochę się zmienił - dlatego strona była przez kilka ostatnich dni niedostępna - nie jest to jeszcze koniec zmian, ale nie chciałam już dłużej zwlekać! :) Mam nadzieję, że Wam się podoba.

Love, Vic. 

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Twój pokój to trochę takie moje małe marzenie ! Świetnie go urządziłaś :)
    Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki: http://filizanka-herbaty.blogspot.com/2015/07/wishlista-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice!


    ______________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dupy nie urywa :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nauczysz sie czytać to moze zrozumiesz dlaczego ;)

      Usuń
  4. Przepięknie urządzone miejsce! Fajnie gdy mamy tak ładnie dookoła siebie, wtedy chce się działać, przebywać w tym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój pokój wydaje się miły i przytulny i pewnie taki jest :) Mojemu jeszcze trochę brakuje ozdób.
    Obejrzałam i przeczytałam też inne notki i powiem Ci, że masz mega bloga... obserwuję! :D

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny pokój :) Ja swój urządzam w "nie blogerkowy" sposòb- szarości, brązy itp :)


    Zapraszam na konkurs u siebie! :)
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post... Bardzo polubiłam twojego bloga. :) Zapraszam również do mnie. Bardzo zależy mi na obserwacji czy komentarzach, bo mój blog się dopiero rozwija. Jak zaobserwujesz daj znać na pewno się odwdzięczę... :)
    Pozdrawiam
    Ola
    ola-watala.blogspot.com - Wbijaj :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny pokój :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wygląd bloga: prosty i przejrzysty czyli taki jaki lubię najbardziej :)

    Pokój też niczego sobie, sama jestem na etapie zmian i dałaś mi porządnego kopa inspiracji :))

    Obserwuję i jako nowa w tym całym wielkim świecie zapraszam do mnie ;)
    NOWY POST - HAUL ZAKUPOWY: LIPIEC'15

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawdę cudowny pokój, ja na przykład bardzo bym chciała taki mieć :)
    Obserwuję,

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie tam masz 😊 widać że wszystko przemyślane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcia, ładny pokój. Zapraszam do siebie, odwdzięczę się zostawionym śladem :)
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram