Back to School - Easy Breakfast Ideas || Coś o gotowaniu

23:05

Hej. 


Ostatni materiał z serii BTS już się pojawił. Niejednokrotnie tutaj pisałam, o tym, że nie do końca ufam swoim zdolnością kulinarnym i raczej wolę skupić się na prostszych przepisach, dodając do nich coś od siebie. Wiele na temat gotowania nie wiem - zresztą jak na praktycznie każdy inny, ale daje mi to jakiś rodzaj satysfakcji i pełny żołądek. ;) W wolnym czasie lubię wraz z siostra poszperać w internecie, znaleźć coś ciekawego do ugotowania/upieczenia i nie powtarzać tego samego rodzaju ciasta co weekend. Nie jest to jednak takie proste, bo krytycznie przyznam - jestem dość wybredna w stosunku do składników różnych dań (przykładowo nie jadam praktycznie żadnych warzyw). Ogólny przekaz mojego gadania jest dość prosty: spróbujcie znaleźć coś co lubicie (nie paląc przy tym kuchni) i niekoniecznie idźcie na łatwiznę w przypadku śniadań - chociaż doskonale wiem, że każda minuta rano jest na wagę złota. ;) 
Jeżeli chcielibyście jeszcze zobaczyć coś z Back to School, koniecznie dajcie znać!








Love, Vic.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetny filmik, wszystko wygląda bardzo apetycznie, aż zgłodniałam :)
    Pozdrawiam,

    Margaretta -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Daje znać, że chce więcej back to school ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko wygląda pysznie! chyba skorzystam z przepisu na plcuszki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram