Back to School - Lookbook || Trochę o pozytywnym nastawieniu w szkole

22:09

Hej.


Na początku - jest już obiecany szkolny lookbook na kanale - chyba ten najbardziej wyczekiwany. Ze względu na moją nieobecność przez ten tydzień, nie byłam w stanie dodać go wcześniej. ;) Jak zwykle pokazałam coś w miarę sprawdzonego i (tak myślę) wygodnego. Doskonale wiem, że koszule w kratę miały swój złoty czas w serii BTS rok temu, ale naprawdę nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. 




Długo zastanawiałam się, jak to będzie pogodzić szkołę wraz z prowadzeniem bloga i całą tą otoczką wokół niego, zwłaszcza, że wiadomym jest jak ja i systematyczność nie potrafimy się dogadać. Myślę jednak, że wpisy będą się tu pojawiać w każdą niedzielę, ewentualnie częściej. 

Jakie wrażenia po pierwszym tygodniu szkoły? Nowa szkoła, poniekąd nowi znajomi i zupełnie inny system. Przyznam, że póki co ciężko jest się przestawić, nie obce jest nikomu, że początki bywają ciężkie. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - polecam każdemu z Was ten tok myślenia. ;) 
Czy mam jakieś rady? Oczywiście, że tak. Nie dajcie się zwariować, bądźcie bardziej zdyscyplinowani i nie martwcie się na zapas - to do niczego nie prowadzi, wszystko ma swój czas i wtedy się okaże. Nie będę Was zalewać sposobami na naukę, bo bywa z tym u mnie różnie, kilka miesięcy temu pisałam coś o tym (klik!) i zapewne będę ten wpis jeszcze niejednokrotnie aktualizować, ale na początek polecam powyższe wskazówki. 
Co jeszcze? Korzystajcie z wolnego czasu! Chyba już każdy może zauważyć, jak nagle weekend szybko mija. Wykorzystywanie każdej wolnej godziny, może zastąpić tygodnie minionych wakacji, które ulatywały nam przez palce. ;) 




Do przyszłej niedzieli! 
Love, Vic.

You Might Also Like

4 komentarze

Popular Posts

instagram