Co robić, kiedy nie możesz robić nic?

23:10

Hej.


Każdy z nas przeżywał tę chwile bezradności w życiu, kiedy pomimo największych chęci, nie byliśmy w stanie zrobić zbyt wiele. Stan popularnego przeziębienia, grypy... Nazywajmy jak chcemy, nie daje możliwości do odpoczynku, a podstawowe czynności życiowe wymagają nadzwyczaj dużo energii. 
Dlatego że ostanie dni spędziłam wyglądając jak troll z czerwonym nosem, gniazdem na głowie i ponętnym spojrzeniem w stylu "Nawet się nie odzywaj", zebrałam w całość kilka tych fascynujących rzeczy, które wykonywałam w czasie dobrobytu dla mojego wyglądu. Czuje się niczym sprzedawcy wszystkich leków, którzy ujawniają się szczególnie w czasie jesieni i wiosny, wciskając ludziom niezbędne leki, witaminy i wszystko czego nam nie potrzeba. 


Także jeśli naprawdę macie już dość leżenia plackiem (bądźmy szczerzy, tego nigdy za wiele), polecam przeglądnięcie spisu seriali. Osobiście zawsze mam problem się do tego zabrać, miliony polecanych tytułów mimo, że są w mojej głowie, zawsze umykają pod wymówką braku czasu. Nie ukrywajmy, że jest to nadzwyczaj kształcąca czynność, ale można się uzależnić i z nieznanych mi powodów - seriale sprawiają, że odrywamy się od rzeczywistości (nie jestem jednak pewna czy jest to dobre ;)). 


Kojarzycie aplikację Wattpad? Jeśli akurat nie macie pod ręką żadnej dobrej książki, a chcielibyście się zagłębić w jakąś historię - jesteście w domu. Jest stworzony dla amatorów, którzy czasami stają się popularnymi pisarzami bestsellerów. Wielu autorów książek wypłynęło właśnie dzięki tej aplikacji. Jest zupełnie darmowa - zarówno tworzenie, jak i czytanie historii. Niektóre są naprawdę świetne, a wybór jest ogromny, więc polecam! 


Ja i mój artyzm, to niełatwy orzech do zgryzienia. Zazwyczaj dlatego, że artyzmu we mnie jest niewiele. Jednak przy nadmiarze wolnego czasu wyciągam notes, biorę jakąkolwiek kartkę  najzwyczajniej coś bazgrzę. Wygląda na banalne, ale czasem możecie stworzyć coś, co będzie wywoływać uśmiech na Waszych twarzach czy będzie po prostu ładnie wyglądać, a przy okazji rozwinie w jakimś stopniu Waszą kreatywność. Nie zawsze trzeba spędzić cały czas w zakamarkach internetu. ;) 



Love, Vic.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetny post! Masz rację, nie zawsze trzeba ten czas spedzic w internecie.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta aplikacja mnie mega zaciekawiła, muszę ją wypróbować :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweter, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w krótkich włosach ♥
    Ahh, zdrowiej. Bezradność jest najgorsza ;C

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te zdjęcia <3<3 ja i bez grypy jestem leniem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy post, a do tego śliczne zdjęcia! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram