4 sposoby na latwiejsze zakupy.

18:16



Nie zdradzę Wam sekretu, ale całkiem oczywistym jest, że każdego z nas zawsze przyciągnie niższa, korzystniejsza dla portfela cena danego zakupy. To właściwie leży chyba gdzieś w naturze człowieka, że wybiera mniejsze zło. Sama, pomimo że na chwilę obecną raczej nie mam stałego, zapracowanego dopływu gotówki, zawsze staram się znaleźć dobre oferty. Nie oszukujmy się, raczej płaci się za renomę jaką wypracowała sobie przykładowa marka, niż za jakość. Płaci się za przysłowiową metkę

Z czasem, wypracowałam w sobie kilka przyzwyczajeń, które sprawiają, że zakup czegokolwiek jest po prostu tańszy

1. Ostatnie dni wyprzedaży. Promocje mają to do siebie, że wielkie napisy są wywieszone w każdej witrynie sklepowej, praktycznie bijąc po oczach. Smutna prawda jest taka, że w każdym miejscu z takową witryną jest wręcz stado ludzi, a wspomniane obniżki raczej nie spadają poniżej 30%. Natomiast ostatni dni wyprzedaży to tak naprawdę tylko ten towar, który zalegał w magazynach, a ze względu na wprowadzanie nowego wyposażenia, trzeba się go pozbyć, więc ceny spadają nawet do -80%. ;) 


2. Outlety. To logicznie rzecz biorąc właśnie ten towar, który się nie sprzedał w np. zeszłej kolekcji danego sklepu. W praktyce wygląda to trochę inaczej, bo tak naprawdę poza (często) diametralną różnicą cen, asortyment nie różni się niczym. Warto skorzystać z cudownego działania wyszukiwarki i zobaczyć, czy takowy outlet nie znajduje się w pobliżu czy najbliższym większym mieście. Sklepy tego rodzaju cieszą się niesamowitą popularnością, co właściwie nie jest zbyt zaskakujące (odsyłam do początku tego wpisu). Szczególnie przydatnym jest poszukać takiego miejsca w przypadku wysokopółkowych marek, które najczęściej mają swoje outlety. 


3. Sklepy dziecięce. Może to wydawać się dość śmieszne (ok, to jest śmieszne), jednak panujące obecnie trendy są niesamowicie uniwersalne - mam czasem niemałą rozkminę czy jestem na dziale męskim czy damskim. Do działów dziecięcych wprowadzono właściwie wszystko to samo, tyle, że w większym zakresie rozmiarowym. Czasem jednak warto zajrzeć w przypadku poszukiwania jakiejś kurtki/płaszcza, bo o ile się nie mylę, rozmiary sięgają do 164cm, czyli przeciętnego wzrostu. A ceny, cóż, spora różnica. 


4. Rabaty internetowe - szczególnie przydatne podczas zakupów internetowych. Sama do czasu nie byłam tego świadoma, ale istnieją strony, na których najzwyczajniej są ogólnodostępne rabaty. Tak naprawdę wejście na takową stronę zajmie jakieś max.5 minut, a czasem zdarza się, że 30% zniżki robi swoje. 




 Mam nadzieję, że którykolwiek z powyższych sposobów okaże się dla Was przydatny. 
Do następnego!

Vic. 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Teraz sie najbardziej opłaca kupować :)


    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio non stop widzę duże wyprzedaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja często korzystam z wyprzedaży, ale stacjonarnie nic nie mogę znalezc oprócz jakiś "resztek", za to w internecie jest na prawdę spory wybór
    czasem zaglądam też na dział dziecięcy, kiedyś byłam w hm i chciałam kupić sweterek, jakoś go nie wzięłam i poszłam odwiedzić inne sklepy, nic mi się nie spodobało, więc wróciłam aby go kupić, niestety nie było już mojego rozmiaru...
    poszłam na dział dziecięcy i identyczny sweterek kupiłam haha :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, myślę, że każdy lubi wyprzedaże :D
    pozdrawiam

    http://lovelybee99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

instagram